21-11-2005 20:53:00
רמי טוטאי
תגובה
לא מומלצת לכל אחד ,נכון להיום לא כל כך אטרקטבי .
בהצלחה.
בהצלחה.
21-11-2005 22:44:00
שירלי וזיו קציר
אתה יכול לפרט למה לא אטרקטבי?
אתה יכול לפרט למה לא אטרקטבי?
22-11-2005 18:54:00
רמי טוטאי
תגובה
אם יש לך הכנסות ביין אין ספק שרצוי לקחת .
אך ליין יש עליויות וירידות שיכולות לגרום לשינויי תשלום בכל חודש בחודשו .
עתידי יש צפי לעלייה ביין .
בהצלחה.
אך ליין יש עליויות וירידות שיכולות לגרום לשינויי תשלום בכל חודש בחודשו .
עתידי יש צפי לעלייה ביין .
בהצלחה.
