בחודש האחרון המדד היה אפס, ובכל זאת נוספו לי 50 שקלים החודש להחזר. איך זה?
אני לא אמורה לשלם את הסכום הבסיסי ללא המדד, כשהמדד אפס או שלילי?
אני לא אמורה לשלם את הסכום הבסיסי ללא המדד, כשהמדד אפס או שלילי?
11-07-2006 12:21:00
רמי טוטאי
תשובה
את אמורה לשלם אותו תשלום חודשי ששילמת חודש לפני .
אני ממליץ לך לבדוק בבנק מדוע התווספו 50 ש"ח לתשלום (בדרך כלל מדובר באיזה שהוא אישור שביקשת מהם ובגינו חויבת ).
אני ממליץ לך לבדוק בבנק מדוע התווספו 50 ש"ח לתשלום (בדרך כלל מדובר באיזה שהוא אישור שביקשת מהם ובגינו חויבת ).
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
11-07-2006 12:51:00
שירי גייגר
בררתי
אני חושבת שהבנתי.
חשבתי שאם המדד אפס, ההחזר חוזר למצבו המקורי, כלומר מיום לקיחת המשכנתא שהיה בפברואר.
כעת הסתבר לי שזה פועל נדבך על נדבך, כלומר, ההחזר החודש הוא עפ"י חודש קודם.
עלמנת ל"חזור אחורה", אני צריכה שיהיה מדד שלילי.
הבנתי נכון?
חשבתי שאם המדד אפס, ההחזר חוזר למצבו המקורי, כלומר מיום לקיחת המשכנתא שהיה בפברואר.
כעת הסתבר לי שזה פועל נדבך על נדבך, כלומר, ההחזר החודש הוא עפ"י חודש קודם.
עלמנת ל"חזור אחורה", אני צריכה שיהיה מדד שלילי.
הבנתי נכון?
11-07-2006 13:03:00
רמי טוטאי
תשובה
אמת ,עד מדד בסיס בלבד ניתן לרדת .
