הקבלן מאחר בשלושה חודשים במסירת הדירה
האים צריך לשלם לו תוספת מדד על התקופה הזו?
(זה לא שהוא קונה דברים וצריך לחייב אותנו על מדד
99% מהדירה כבר מוכן ממזמן)
האים צריך לשלם לו תוספת מדד על התקופה הזו?
(זה לא שהוא קונה דברים וצריך לחייב אותנו על מדד
99% מהדירה כבר מוכן ממזמן)
03-07-2006 20:50:00
רמי טוטאי
תשובה
כפי שרשום בחוזה המכר בניכם .
בדרך כלל יש לקבלן אופציה לאיחור במסירה עד 3 חודשים ממועד הכניסה הנקוב בחוזה אח"כ (אם הסדרתם זאת ) הקבלן משלם לכם שכר דירה עד מועד הכניסה .
לגבי מדדים ,אני חוזר יש לבדוק מה מצויין בחוזה הרכישה .
בדרך כלל יש לקבלן אופציה לאיחור במסירה עד 3 חודשים ממועד הכניסה הנקוב בחוזה אח"כ (אם הסדרתם זאת ) הקבלן משלם לכם שכר דירה עד מועד הכניסה .
לגבי מדדים ,אני חוזר יש לבדוק מה מצויין בחוזה הרכישה .
