האמת היא שזה קצת לא מובן לי כל העניין הזה. איך תרבות הדיור נותנת לגטימציה לדיירת כזו ועוד בכתב להתחמק מתשלומים שבעצם שילמו אותם 119 דיירים אחרים? הרי הכסף עבור המחסומים שולם מכספי הדיירים ולא הקבלן התקין אותם. הפרוייקט הסתיים 5 שנים אחרי קום הבניין הראשון אז מה יכולנו לעשות להשאר בלי מחסומים שיחנו לנו בחניות הפרטיות שלנו. מישהו מוכן להבהיר לי את הסוגיה הזו?
תודה
חן
אבל, אנו בישראל, ותזכרי כלל מאוד נכון.
בכל בניין יש כבשה שחורה !!!
לא יודע למה אבל תמיד אחד השכנים (או יותר צריכים לקלקל לכל השאר, שהסתדרו יפה עד כה. ויש לנו דוגמאות מפה ועד…..)
לעניננו: תרבות הדיור השיבה לכם בצורה חוקית ויבשה אולם נכונה, ואנסה להסביר.
נאמר שאני אזרח נחמד שראה את מודעת הפרסום של הקומפלקס שלכם, הגעתי לדירה לדוגמא שבבניין הרביעי והתרשמתי מהדירה, מהגינון, מהאינטרקום, מהמעליות, מהחניות הצמודות ומהמחסומים המשוכללים.
החלטתי לרכוש את הדירה, נמסר לי חוזה המכירה ובו אף צויין מה הקבלן נותן ומה לא ועל-סמך כל הנתונים החלטתי לרכוש את הנכס.
פתאום לאחר שרכשתי, בא אלי נציג ועד הבית ואמר שהקבלן נתן גינה ממש עלובה, והדיירים הוסיפו עוד 10,000 ש"ח לשידרוג הגינה לרבות עצי דקל וכ´ו, וכן הקבלן לא נתן מערכת אינטרקום עם טלויזיה אלא התקזז עם הנציגות כאשר שודרגה המערכת לטלויזיה במעגל סגור, וכן גם את המחסומים הקבלן לא נתן והדיירים שילמו מכספם.
סליחה אני אומר. הרי באתי וראיתי את הדירה as is כפי שאומרים ועל סמך זה רכשתי את הדירה. נכון רשמה האגודה לתרבות הדיור, אם כל הצער שבדבר, ובתחילת דברי הזדהתי עם הרגשת האכזבה, אך קשה יהיה לבוא ולדרוש השתתפות מהדייר החדש.
יתרה מכך. אבוא ואטען כי לא הוזמנתי ולא השתתפתי באסיפת הדיירים שקיבלה החלטה זו שכן הייתי מתנגד לה, וכן אני במקצועי מתקין מחסומים מוסמך ואילו היו שואלים אותי הייתי עושה עבודה פי כמה יותר טובה, עם מנועים חזקים יותר ובפחות משליש המחיר……
ועוד ועוד אפשר כמובן לתת דוגמאות עד אין סוף אך אני מקווה כי הבנת את כוונת המשורר.
תודה לך
חן