מספר שאלות :
1. האם כדאי להשאיר סכום כסף בצד לחיי היומיום ע"ח הגדלת סכום המשכנתא ?? אם כן – איזה אחוז מומלץ ?
1. האם כדאי להשאיר סכום כסף בצד לחיי היומיום ע"ח הגדלת סכום המשכנתא ?? אם כן – איזה אחוז מומלץ ?
2. אנו צריכים משכנתא בסכום של כ 370000 ש"ח. משכורת נטו 12000. מעוניינים בהחזר חודשי של 2500 ש"ח (גובה שכ"ד שאנו משלמים היום). איזה מסלולים מומלצים ? האם גובה ההחזר החודשי "נורמלי" ? האם כדאי לקחת את סכום ההלוואה ל 15 או 20 שנה ?
תודה !
05-02-2006 10:01:00
רמי טוטאי
תגובה
1.לא ,בשום אופן .
2.אפשר להגדיל תשלום חודשי עד ל 3000 ש"ח (כולל ביטוחים ) .
מסלולים ממולצים ? צריך לבצע פרופיל פיננסי כדי לקבל החלטה ,על רגל אחד כולם טובים .
בהצלחה.
2.אפשר להגדיל תשלום חודשי עד ל 3000 ש"ח (כולל ביטוחים ) .
מסלולים ממולצים ? צריך לבצע פרופיל פיננסי כדי לקבל החלטה ,על רגל אחד כולם טובים .
בהצלחה.
