ברצוני לקחת משכנתא ראשונה ע"ס 600000 שקל ההון העצמי שלנו הוא 80000 שח הנכס שווה 698000 שח ההכנסה הממוצעת שלנו בין 12000-14000 בחודש קרן הישתלמות ניפתחת ב-2009 לשנינו ע"ס 100000-120000 שקל האם תיהיה בעיה מבחינת הבנק אנחנו יכולים לעמוד בהחזר של עד 3500 שקל מה היית מייעץ לנו להמשיך לגור בשכירות שעולה לנו 2300 שח או לקחת משכנתא גם לגבי הזכאות שמענו שביטלו את הזכאות אני ואישתי שירתנו שירות מלא ולשנינו יש שני אחים הדירה ביוקנעם האם יש לנו זכאות כלשהיא
22-10-2005 13:33:00
רמי טוטאי
תגובה
להערכתי אין זכאות עקב שינוי בהוראות משרד השיכון המדברות על כך שבניקוד( הנקבע ע"פ קרטיונים שונים ) עליכם להגיע ל 1000 נק´ ויותר .
מרבית הלקחות נמצאים מתחת לניקוד זה וחוששני שגם אתם .
במקרה שלכם לא נראית איזה שהיא בעיה בקבלת אישור הלוואה .
ההחלטה בידכם ,האם לרכוש דירה או להשכיר ,ישנם שתי אסכולות אחד בעד רכישה ואחד נגד .
לדעתי רכישה עדיפה ,אם המשכנתא לא חורגת מגבולות ה70% משווי הנכס וגם בעוד דברים נוספים שכאן לא המקום להעלותם .
בכל אופן בהצלחה לכם בכל החלטה שתקבלו .
בהצלחה.
מרבית הלקחות נמצאים מתחת לניקוד זה וחוששני שגם אתם .
במקרה שלכם לא נראית איזה שהיא בעיה בקבלת אישור הלוואה .
ההחלטה בידכם ,האם לרכוש דירה או להשכיר ,ישנם שתי אסכולות אחד בעד רכישה ואחד נגד .
לדעתי רכישה עדיפה ,אם המשכנתא לא חורגת מגבולות ה70% משווי הנכס וגם בעוד דברים נוספים שכאן לא המקום להעלותם .
בכל אופן בהצלחה לכם בכל החלטה שתקבלו .
בהצלחה.
