פניתי אליך מספר פעמים בנוגע להתקנת קופסת יס ללא אישור השכנים בחזית הבנין למרות בקשותי לא התייחסו לא הוועד ולא יס שלחתי אליך את תגובתם .אודה לך באם תשיב לי אני ממתינה בסבלנות מזה זמן רב
תודה וסליחה
תודה וסליחה
06-10-2005 20:20:00
עפר שחל
תשובה
אני לא מצליח לפתוח את הקישור המצורף.
08-10-2005 12:29:00
מירי דגן-פינקלשטיין
קופסת יס בחזית למי פונים לעו´ד אני מנסה פעם נוס
אין לי מושג מדוע הקובץ לא עובר למרות ששלחתי אותו בכמה וריאציות.
ובכן אני אשאל את שאלתי ואצטט את תשובתם של חברת ´´יס´´.
בתאריך 21.07.03 על דעתו ובהסכמתו של הוועד בלבד מבלי לשאול איש מהדיירים ובפרט אותי שזה ממש סמוך לחלוני ,איפשר לחברת ´´יס ´´ להתקין מאין מפריע את הקופסא. פניתי אליו מספר פעמים בעל פה שזה כמובן לא נחשב בעיניו משום שהוא מסוגל להכחיש גם אחרי שמראים לו מסמכים המוכיחים מעל לכל ספק את פעולותיו או מחדליו ,על אחת כמה וכמה כשאין מסמכים. משראיתי שאין התייחסות פניתי אני ועורך דיני בכמה הזדמנויות בכתב על תפקודו הלקוי בוועד ובין השאר גם התקנת קופסת ´´יס ´´ מבלי לשאול איש כמו הרבה דברים בעלי משקל שנעשו מבלי שהתייעץ עם איש. מאחר והבנתי מהתעלמויותיו של הוועד לפניותי ,יזמתי פניה לחברת ´´יס´´ שכמובן הסתתרה מאחורי סינורו של הוועד ואני מצטטת את תשובותיהם.
´´תשובה אחת הודיעו לי שההתקנה בטצעה ב-21.7.03´´
תשובתם השניה מתאריך 4.9.05´.
´´קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתינו.
ראשית אבקש לציין כי מבדיקת רשומות המערכת עולה כי התוואי הנוכחי להתקנת קופסאות החיבורים הוסכם במועד ההתקנה. עוד אבקש לציין כי מדובר בהתקנה שבוצעה בשטח ציבורי,ושאינו שטח פרטי, כך שחברתנו פעלה על פי כל דין ובכפוף לחוק.
לאחר בדיקה של טכנאי מטעם חברתנו ביום 4.9.05, מר זדון חיים הוסבר כי המיקום שהנבחר לקופסאות החיבורים הנו הטוב ביותר, והמפרט תקין. יחד עם זאת במידה ותבחרי כי ברצונך להזיז את ציוד הקצה האמור,ניתן יהיה לבצע את השינוי המבוקר תמורת 200 ש´ח. וזאת על ידי מחירון החברה שאושרה לה . על מנת לתאם מועד הגעת טכנאי לביצוע עבודת ההסרה והרכבת הציוד מחדש בגג הבנין ניתן לפנות ישירות למוקד שירות הלקוחות בטלפון שמספרו 1-800-2-8000 ונציג מטעמנו ישמח לטפל בפנייתך.
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.בברכה שיר לי נוימן.´´ סוף ציטוט.
אודה לך עו´ד שחל אם סוף סוף אקבל תשובה לשאלותי
ראשית על תיפקודו של הוועד בכל הפרשה. שנית בתשובתם של ´´יס´´ מה זאת אומרת הותקן בשטח ציבורי האם הקיר החיצוני הנושק לחלוני הוא שטח ציבורי ? ומה זאת אומרת ושהמקום הנבחר הוא הטוב ביותר למי? לוועד לחברה? ומה איתנו הדיירים ? בחזית הבנין? ולמי אוכל לפנות כדי שיבדקו אם הקופסא אינה מזיקה משום שזה ממש כמעט בתוך דירתי . אנא השב לי גם בנוגע להתנהגותו של הוועד וגם לחברת ´´יס ´´
חג שמח וחתימה טובה
ובכן אני אשאל את שאלתי ואצטט את תשובתם של חברת ´´יס´´.
בתאריך 21.07.03 על דעתו ובהסכמתו של הוועד בלבד מבלי לשאול איש מהדיירים ובפרט אותי שזה ממש סמוך לחלוני ,איפשר לחברת ´´יס ´´ להתקין מאין מפריע את הקופסא. פניתי אליו מספר פעמים בעל פה שזה כמובן לא נחשב בעיניו משום שהוא מסוגל להכחיש גם אחרי שמראים לו מסמכים המוכיחים מעל לכל ספק את פעולותיו או מחדליו ,על אחת כמה וכמה כשאין מסמכים. משראיתי שאין התייחסות פניתי אני ועורך דיני בכמה הזדמנויות בכתב על תפקודו הלקוי בוועד ובין השאר גם התקנת קופסת ´´יס ´´ מבלי לשאול איש כמו הרבה דברים בעלי משקל שנעשו מבלי שהתייעץ עם איש. מאחר והבנתי מהתעלמויותיו של הוועד לפניותי ,יזמתי פניה לחברת ´´יס´´ שכמובן הסתתרה מאחורי סינורו של הוועד ואני מצטטת את תשובותיהם.
´´תשובה אחת הודיעו לי שההתקנה בטצעה ב-21.7.03´´
תשובתם השניה מתאריך 4.9.05´.
´´קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתינו.
ראשית אבקש לציין כי מבדיקת רשומות המערכת עולה כי התוואי הנוכחי להתקנת קופסאות החיבורים הוסכם במועד ההתקנה. עוד אבקש לציין כי מדובר בהתקנה שבוצעה בשטח ציבורי,ושאינו שטח פרטי, כך שחברתנו פעלה על פי כל דין ובכפוף לחוק.
לאחר בדיקה של טכנאי מטעם חברתנו ביום 4.9.05, מר זדון חיים הוסבר כי המיקום שהנבחר לקופסאות החיבורים הנו הטוב ביותר, והמפרט תקין. יחד עם זאת במידה ותבחרי כי ברצונך להזיז את ציוד הקצה האמור,ניתן יהיה לבצע את השינוי המבוקר תמורת 200 ש´ח. וזאת על ידי מחירון החברה שאושרה לה . על מנת לתאם מועד הגעת טכנאי לביצוע עבודת ההסרה והרכבת הציוד מחדש בגג הבנין ניתן לפנות ישירות למוקד שירות הלקוחות בטלפון שמספרו 1-800-2-8000 ונציג מטעמנו ישמח לטפל בפנייתך.
אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.בברכה שיר לי נוימן.´´ סוף ציטוט.
אודה לך עו´ד שחל אם סוף סוף אקבל תשובה לשאלותי
ראשית על תיפקודו של הוועד בכל הפרשה. שנית בתשובתם של ´´יס´´ מה זאת אומרת הותקן בשטח ציבורי האם הקיר החיצוני הנושק לחלוני הוא שטח ציבורי ? ומה זאת אומרת ושהמקום הנבחר הוא הטוב ביותר למי? לוועד לחברה? ומה איתנו הדיירים ? בחזית הבנין? ולמי אוכל לפנות כדי שיבדקו אם הקופסא אינה מזיקה משום שזה ממש כמעט בתוך דירתי . אנא השב לי גם בנוגע להתנהגותו של הוועד וגם לחברת ´´יס ´´
חג שמח וחתימה טובה
19-10-2005 15:51:00
עפר שחל
תשובה
לדעתי המינוח של חברת יס "שטח ציבורי" כוונתו רק לכך שאין מדובר בשטח של דירה מסויימת ולא לכך שזה שטח ציבורי בהבדל מרכוש משותף. יס אינה בקיאה אולי במונחים השגורים עלינו מתחום הבתים המשותפים. לכך לא הייתי מחייחס משמעות.
מקריאת מכתבם אני מבין שהתוואי שנבחר אינו היחיד האפשרי או ההכרחי אלא זהו התוואי שלדעתם הוא הטוב ביותר (כנראה מבחינת אורכו) אבל אין כל קושי לשנות את התוואי עבור 200 ש"ח.
זו תשובה טובה מבחינתך.
מקריאת מכתבם אני מבין שהתוואי שנבחר אינו היחיד האפשרי או ההכרחי אלא זהו התוואי שלדעתם הוא הטוב ביותר (כנראה מבחינת אורכו) אבל אין כל קושי לשנות את התוואי עבור 200 ש"ח.
זו תשובה טובה מבחינתך.
מה שהייתי עושה הוא זה: הייתי כותב מכתב לועד ומצרף אליו את מכתב יס. הייתי אומר שמאחר ולא תואם עימך או עם השכנים התוואי ומאחר וזה עובר ברכוש משותף ומאחר ויש בתוואי הקיים הפרעה של ממש הרי שאת דורשת מהועד לשנות התוואי ולשלם 200 ש"ח ליס ולהזמינם לבצע זאת. היה ולא יעשו כן תאלצי את להזמינם, לשלם במקומם את הסכום ולתבוע אותו בהליך משפטי יחד עם הוצאות.
19-10-2005 16:07:00
מירי דגן-פינקלשטיין
דה לעו´ד שחל רווח לי