שלום רב,
אני נאלצת לפנות אליך שובלמרות שאני בפורום הלא נכון אבל אודה לתשובתך שנית- אני אובדת עצות!!!
בקשר לעיסקת רוכלות שהתבצעה עם חב´ מירס. להלן תגובתך: אין זה אמנם תחום הפורום הזה אבל ענייני צרכנות קרובים לליבי מאוד ולכן אומר שלדעתי לאור הנסיבות שתוארו בשאלה ומאחר והגיעו אליכם הביתה וזו אינה עיסקה בחנות המוכר – תוכלו לבטלה והינכם זכאים לבטלה.
שילחו מכתב ברור בעניין זה והיה ולא תאלצו להגיש הליך משפטי.
*בעלי לקוח עיסקי ורשום בחוזה שרכש מכשיר נוסף למשפחתו. גיליתי שחוק הגנת הצרכן לא חל על לקוח עיסקי.
אבל מה לגבי המכשיר השני שנועד לצרכים אישיים, משפחתיים ולא עיסקיים??? מה אומר החוק לגבי הסעיף בחוזה? האם אני יכולה לטעון לביטול מכשיר ספציפי זה או שהעיסקה כולה עיסקית אז פשוט "אכלתי אותה בגדול"?
אנא ממך, אודה להתייחסותך בנדון. תודה מראש – לימור
אני נאלצת לפנות אליך שובלמרות שאני בפורום הלא נכון אבל אודה לתשובתך שנית- אני אובדת עצות!!!
בקשר לעיסקת רוכלות שהתבצעה עם חב´ מירס. להלן תגובתך: אין זה אמנם תחום הפורום הזה אבל ענייני צרכנות קרובים לליבי מאוד ולכן אומר שלדעתי לאור הנסיבות שתוארו בשאלה ומאחר והגיעו אליכם הביתה וזו אינה עיסקה בחנות המוכר – תוכלו לבטלה והינכם זכאים לבטלה.
שילחו מכתב ברור בעניין זה והיה ולא תאלצו להגיש הליך משפטי.
*בעלי לקוח עיסקי ורשום בחוזה שרכש מכשיר נוסף למשפחתו. גיליתי שחוק הגנת הצרכן לא חל על לקוח עיסקי.
אבל מה לגבי המכשיר השני שנועד לצרכים אישיים, משפחתיים ולא עיסקיים??? מה אומר החוק לגבי הסעיף בחוזה? האם אני יכולה לטעון לביטול מכשיר ספציפי זה או שהעיסקה כולה עיסקית אז פשוט "אכלתי אותה בגדול"?
אנא ממך, אודה להתייחסותך בנדון. תודה מראש – לימור