בבית משותף האם לבעלי שטח שרשום כמחסנים יש את אותן זכויות הצבעה כמו לאנשים בעלי דירות?
ומה הדין לגבי שטח הרשום כמשרדים?
האם יש זכויות נוספות שנשללות/ניתנות להם לעומד בעלי דירות עקב מצבם המיוחד?
תודה רבה לעונים
13-05-2014 15:38:00
עפר שחל
ת
צריך לבדוק בתקנון. אם אין תקנון מיוחד הרי שכל יחידה שרשומה כיחידה עצמאית אפילו היא מחסן מזכה את בעליה בקול שווה באסיפה, ללא קשר לגודלה או יעודה.
13-05-2014 15:38:00
זמי זילברמן
זכות הצבעה
לבעלי מחסנים- רק אם כל מחסן הוא תת חלקה נפרדת לפי נסח הטאבו
כנ"ל לגבי משרדים.
זכויות מיוחדות- צרית לבדוק בתקנון ותשריט הבית המשותף, רק שם ייכתב אם יש זכויות מיוחדות.
כנ"ל לגבי משרדים.
זכויות מיוחדות- צרית לבדוק בתקנון ותשריט הבית המשותף, רק שם ייכתב אם יש זכויות מיוחדות.
13-05-2014 16:49:00
נוני ג
תודה רבה לעונים
כן השטח רשום בטאבו כיחידה אחת לשימוש למחסנים בלבד. אין תקנון מיוחד.
אז אני מניח שיש להם זכות הצבעה.
אז אני מניח שיש להם זכות הצבעה.
במידה והם יחלקו את השטח ל-3 חלקות האם זה אומר שיהיו להם גם 3 קולות הצבעה?
13-05-2014 17:15:00
זמי זילברמן
לא
רק אם ישנו את תשריט הבית המשותף (בהסכמת כל הדיירים וקבלת התר בנייה כמובן) וירשמו שלוש תת חלקות חדשות בטאבו.
