.בשנות ה-70 זה היה הנדל"ן והתעשייה
.בשנות ה-80 זה היה הוידאו המיקרוגל והאלקטרוניקה הביתית
.בשנות ה-90 היו אלו המחשבים האישיים והאינטרנט
.אלו שנערכו נכון בשנות ה-80 הפכו למיליונרים, אלו שנערכו נכון
.בשנות ה-90 הפכו למיליארדרים ?מהו לדעתך הגל הבא?
רעיון מקורי וגאוני קורם עור וגידים. מיזם טרום-השקה של כרטיס אשראי שיציב את הסטנדרט לכל כרטיסי האשראי במאה ה- 21.
"בריליאנט קרדיט", כרטיס האשראי החכם שנותן לך כסף !! בהנהלת חברת "אור פנימי", חברה ישראלית כחול לבן. החברה הוקמה ע"י קבוצת שותפים מתחומים שונים המחויבים לחזון המשותף. החברה פועל בפיקוח רואה חשבון ועורך הדין רמי אריה.החברה נמצאת כעת בשלבים הסופיים לקבלת האישורים והקריטריונים הנהוגים מול המשרדים הממלכתיים. מועד ההשקה –. כנראה במהלך החודשים הקרובים (המידע ממקורות פנימיים)
שוק כרטיסי האשראי בישראל מגלגל כ- 100 מיליארד ₪ בשנה. בישראל קיימים 4.7 מליון כרטיסי אשראי המופעלים ומחולקים בין חברות ישראכרד, לאומי קארד וכ.א.ל.
ובכן, מה דעתך להרוויח עמלה חודשית מכל הרכישות בכרטיס האשראי של החברים בארגון שלך ?
עד היום חברות שונות הציעו לנו לקנות מוצרים אשר לא כולנו צורכים, כגון: תוספי מזון, קוסמטיקה, מגנטים, "לוטו" וכו´.
זהו זה. לא עוד ! כאן ב"בריליאנט קארד" לא נדרשים לצרוך מוצרים שאיננו רוצים בהם, בעצם לא נדרשים לקנות דבר. פשוט נמשיך לצרוך כל אחד לפי בחירתו, כאוות נפשו רק את המוצרים השוטפים והרגילים ביום יום, חודש בחודשו, כגון: בסופרמרקט, דלק, קולנוע, הצגות חברות הכבלים, טלפון, חשמל וכו´, והכל כפי שאנו נוהגים לשלם בכרטיס האשראי שלנו.
אלא שכאן נכנסת לתמונה חב´ "בריליאנט קארד" ומה עדיף ? כמובן, להשתמש בכרטיס "הבריליאנט" שמחזיר לנו כסף כל חודש !!
כאמור הרווחים החודשיים מבוססים על עמלות על כל הקניות החודשיות של כל החברים ברשת שלכם. בכל זאת, מהיכן באים הכספים הללו ? ובכן, בתי העסק הרי משלמים עמלות לחברת האשראי. ויש לחברה גם עמלות מפריסת תשלומים וכו´. החברה מחלקת חלק מהעמלה לנו המנויים שלה במקום להשקיע הון עתק בפרסום ושיווק שחברות אשראי האחרות כן משקיעות.
הרווחים יגדלו ככל שתמליצו לחברים טובים וחדשים להצטרף לחברה . אלו יכניסו לרשת שלכם חברים רבים שאינכם מכירים כלל. ומדוע שחברים אלו ישתמשו בכרטיס האשראי הזה ? הנה הקטע החכם: הם יקבלו החזר על השימוש בכרטיס האשראי שלהם גם אם אין להם אף חבר ברשת. בשיווק רשתי רגיל מי שאין לו אף חבר ברשת אינו מרוויח כלום. כאן, אם לדוגמא, ישנם 10% עמלות לחלק 5% מהם יקבל בעל הכרטיס ו- 5% הנותרים יחולקו לרשת. כך כולם ירצו להשתמש בכרטיס שמחזיר להם כסף.
ובכן, לדעתם של מומחים רבים בתחום השיווק, לא יהיה שום מחסום או התנגדות מצד קהל הלקוחות לרעיון מהפכני כזה שכולם נהנים ממנו.
תארו לכם מה סכום הקניות של אלפי חברים ברשת שלכם בכל חודש…
ועכשיו הגענו ל- 2 השאלות הנפוצות ביותר.
שאלה 1: מה הסיכון ?
תשובה: אין סיכון. כי לא נדרש מאתנו לשלם שום תשלום חודשי, לא כעת וגם לא בעתיד. מלבד עלות חד פעמית להנפקת כרטיס, (כפי שנהוג בכל חברות האשראי) שזה סכום פעוט כמובן. (ישנן חברות שיווק רישתי שדורשות תשלום ראשוני של אלפי דולרים ותשלום חודשי קבוע של כ150דולר. אך למרות זאת נרשמים בהן מיליוני)
שאלה 2: איפה המלכודת ?
תשובה: ההצעה שמגישים לכם היא בדיוק ההיפך ממלכודת. מציעים לכם מנוף להצלחה, לעתיד טוב יותר. ה"מלכודת" כאן היא ההצלחה שלכם. אלא אם כן יש המפחדים גם מההצלחה…
עניין נוסף שאני רוצה להתייחס אליו הוא תוכנית התגמול הרשתית שמשתמשים בה פה: תוכנית זו היא תוכנית חדשנית וגאונית שעוצבה רק בחודשים האחרונים. התוכנית מאפשרת לך לבנות ארגון אשר המבנה שלו מוגבל לרוחב . זה אומר שמספר האנשים שתוחל להכניס בדור הראשון שלך מוגבל. המשמעות של עניין זה היא מאד עמוקה: חברים שהכנסת לעץ יקבלו מתחתיהם כל הזמן חברים חדשים שאתה מכניס. תהליך זה מאד עוצמתי היות ואתה מתוגמל על כלל המחזור העסקי שנמצא מתחתיך, בלי קשר האם הבאת בעצמך את האנשים הללו או לא!
המסקנה היא שכדאי לכם להירשם תחת אדם חזק שיכניס המון אנשים מתחתיכם(אני לצורך העניין). בנוסף ניתן להסיק שאם תהיו בין הראשונים שירשמו תחתי אז יותר מהאנשים שאני מכניס תחתי בעתיד יכנסו תחתיכם .
אז למה כדאי לכם להירשם תחתי ומהר? במהלך החודשים הקרובים אין לי הרבה מה לעשות אז אני הולך לפרסם את המיזם הזה בכול המרץ, ועל האנשים שאני ארשום גם אתם תרוויחו כסף.
אז יאללה להירשם! בכל רגע יכול להיות שמישהו מקדים אתכם, כפי שנאמר: זמן זה כסף!
.
הוראות להרשמה: היות וההרשמה כרגע היא מוקדמת, טרום השקה, לא מקבלים קוד לקוח. הרשמת החברים תהיה בינתיים תחת שם הממליץ. ולצורך העניין לרשום את שמי כממליץ: גיא שייבה (כדי מאוד שתזכרו את השם ,יכול להיות כי בזכותו תרביכו הרבה כסף). מאחר ויתכנו מקרים של שמות זהים של אנשים, רצוי שכל חבר ירשום שם נוסף לזיהוי, כגון, שם האב או כינוי אחר. זמן מה לפני מועד ההשקה, החברה תשלח באי-מייל לכל אחד/ת שנרשמו, את כתובת האתר האישי שלו/ה עם משרד אחורי אישי ובו ניתן לראות את מצב ההתקדמות וההתרחבות של הרשת הארגונית האישית . לאחר שתראו את מצב הרשת שלכם תוכלו להחליט אם ברצונכם להצטרף למיזם. עד אז אינכם מתבקשים לתת פרטי כרטיס אשראי . אין לכם מה להפסיד!!!!
העתיד שלך הוא בידיים שלך וההזדמנות היא עכשיו. בהצלחה!!!
פרטים נוספים וטופס ההרשמה באתר: