ממה שאני קורא כאן אני מתחיל להבין שאולי יש דרך יעילה ונכונה לנהל את מערכת הגבייה.
אם יש בבניין דירות שכורות על הועד לבוא במגע רק עם הבעלים ולא עם השוכרים, אם השוכרים הם אלו שמשלמים ומכסים את התשלום החודשי ובעל הבית הסכים באופן מסודר כלפי הועד מלכתחילה והוא מודע שזה ענייניו מול הדייר- הרי זה מעולה.
נראה לי , כמו כן, שכל הפניות צריכות להיות אל בעל הבית ישירות ולא אל הדיירים השוכרים. כך הועד יכול לפתור עצמו מלדאוג שמא השוכר משלם תשלום שלא עבור הוצאות שוטפות. אם הועד עובד מול בל הבית האחריות לתשלומים עוברת אליו, השוטף כמו סכומים שאינם שוטפים ודרושים לעבודת הועד.
האם מסכימים אתי?
אם יש בבניין דירות שכורות על הועד לבוא במגע רק עם הבעלים ולא עם השוכרים, אם השוכרים הם אלו שמשלמים ומכסים את התשלום החודשי ובעל הבית הסכים באופן מסודר כלפי הועד מלכתחילה והוא מודע שזה ענייניו מול הדייר- הרי זה מעולה.
נראה לי , כמו כן, שכל הפניות צריכות להיות אל בעל הבית ישירות ולא אל הדיירים השוכרים. כך הועד יכול לפתור עצמו מלדאוג שמא השוכר משלם תשלום שלא עבור הוצאות שוטפות. אם הועד עובד מול בל הבית האחריות לתשלומים עוברת אליו, השוטף כמו סכומים שאינם שוטפים ודרושים לעבודת הועד.
האם מסכימים אתי?