היי,
יש לי דוד שמש על הגג. במהלך השבועות האחרונים, עוצמת זרם המים החמים במקלחת מישתנה: בדקות הראשונות, הזרם חזק, אולם לאחר דקות הזרם נחלש מאוד וכמעט מפסיק לחלוטין. אני לא מתכוון שהמים קרים, אלא שאין זרם של מים בברז המים החמים במקלחת.
ראוי לציין כי, החלשות זרם המים החמים מתרחשת רק במצבים בהם המים לא חמים מאוד (למשל, מקלחת בשעות הלילה או במידה ולא הודלק הבוילר). כלומר, אם אני מתקלח בשעות היום או מדליק את הבוילר, אז עוצמת הזרם לא משתנה.
מה מקור הבעיה?
05-08-2010 10:02:00
דורון טרייביש
תבדוק את מצב הקולטים וניקיונם ואת מצב האבן בדוד
