הזמנתי מיטה ומזרן בחנות בשם בית אלי (רח´ גיבורי ישראל 46 נתניה)ב 17.2.08. המזרן הגיע כפי שהובטח, המיטה הגיעה באיחור של שבועיים במידה הלא נכונה והוחזרה למפעל. כעבור כשבועיים קיבלתי את המיטה. כשהבאנו אותה הביתה הסתבר שאחד החיזוקים שבור. התקשרתי לבית אלי והוא פתח קריאת שרות למפעל. לאחר שבמשך שבועיים אף אחד לא יצר איתי קשר התקשרתי לחנות ולאחר עוד כמה ימי ברורים הסתבר שהקריאה אבדה. היא נפתחה מחדש והובטח לי שיחזרו אליי במהלך השבוע. מאז עברו כבר שבועיים ואני עדיין מחכה.
במהלך כל התקופה הזאת כל שיחה עם אלי בעל העסק הסתיימה בעוגמת נפש מאחר ונתקלתי ביחס מזלזל, חוסר סבלנות ובגסות רוח. מקבץ התגובות שלו:" מה הבעיה שלך? למה את לא יכולה לחיות עם התקלה הזאת קצת?" (זאת לאחר חודש שאני מחכה לטיפול. "תפסיקי להתקשר לכאן כל יום" (לאחר שבמשך יומיים ניסיתי לקבל תשובות ולא חזרו אליי על אף שהבטיחו), "את יכולה לתבוע אותי". כשציינתי בצורה רגועה שאני לא אוהבת את הטון שלו, הוא השיב לי: "גם אני לא אוהב את שלך". בקיצור – גם לא קיבלתי שרות וגם נתקלתי בגסות רוח ובזלזול
במהלך כל התקופה הזאת כל שיחה עם אלי בעל העסק הסתיימה בעוגמת נפש מאחר ונתקלתי ביחס מזלזל, חוסר סבלנות ובגסות רוח. מקבץ התגובות שלו:" מה הבעיה שלך? למה את לא יכולה לחיות עם התקלה הזאת קצת?" (זאת לאחר חודש שאני מחכה לטיפול. "תפסיקי להתקשר לכאן כל יום" (לאחר שבמשך יומיים ניסיתי לקבל תשובות ולא חזרו אליי על אף שהבטיחו), "את יכולה לתבוע אותי". כשציינתי בצורה רגועה שאני לא אוהבת את הטון שלו, הוא השיב לי: "גם אני לא אוהב את שלך". בקיצור – גם לא קיבלתי שרות וגם נתקלתי בגסות רוח ובזלזול