שלום
אני תקוע בשלב של יישור האדמה ולא יודע איך לעשות את זה. הפכתי את האדמה עם קלשון, ושמתי קומפוסט. הבעייה היא שלאחר שהפכתי, כל משטח האדמה לא ישר – בורות וגבעות.
כמו כן, פיזור האדמה אינו אחיד ויוצא מצב שבצד הצפוני יש יותר אדמה מהצד הדרומי.
איך מיישרים את האדמה? אי אפשר לגרוף כי האדמה קשה. האם מטחחת היא הפיתרון?
אני תקוע בשלב של יישור האדמה ולא יודע איך לעשות את זה. הפכתי את האדמה עם קלשון, ושמתי קומפוסט. הבעייה היא שלאחר שהפכתי, כל משטח האדמה לא ישר – בורות וגבעות.
כמו כן, פיזור האדמה אינו אחיד ויוצא מצב שבצד הצפוני יש יותר אדמה מהצד הדרומי.
איך מיישרים את האדמה? אי אפשר לגרוף כי האדמה קשה. האם מטחחת היא הפיתרון?
12-04-2007 01:05:00
אהוד מיכליס
יישור
כדאי להשכיר מתחחת-באם האדמה בעיתית,
