כיצד חברת טכנולוגיה מתל אביב עשתה מהפך בגביית כספי ועד הבית בישראל – ולמה אסור לוועד בית ללכת מילימטר בלעדיה

אם את/ה ועד בית ונמאס לך לרדוף אחרי הדיירים – ל"ראש  הישראלי" יש פטנט חדש שיעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים. אחרי ש"ביט" ו"פאייבוקס" סגרו לנו פינה עם העברת כספים בין אנשים, באה חברת טכנולוגיה מתל אביב חכמה ומהפכנית שסוגרת את כל תהליך הגבייה לוועד הבית, דרישות תשלום, התרעות תשלום, אישורי תשלום, ניהול חובות וחייבים, תשלום לספקים ללא שיקים ואפילו מכתבי התרעה לסרבנים מעורך דין. איך לא חשבו על זה קודם וכמה כאב ראש זה הולך לחסוך לכם? על הכול בכתבה הבאה.

 

 

כל מי שהיה פעם ועד בית יודע שתפקיד ועד הבית הוא תפקיד מורכב ואינו מתגמל בלשון המעטה, ועד הבית צריך לדאוג לכל האלמנטים של ניהול הבניין כגון ניקיון, תחזוקה שוטפת, גינון, טיפול במערכות מורכבות, מעליות, משאבות מים, ציוד כיבוי, טיפול בתקלות, ניהול ישיבות והצבעות, קבלת החלטות, תשלום לספקים, טיפול בטענות הדיירים, בסכסוכי דיירים וכדומה.

בשביל לממן את כל הפעילות הללו, קופת הבניין ניזונה מתשלומי ועד בית חודשיים מהדיירים, משימת איסוף הכספים היא המורכבת מבין כל המשימות, פשוט כי היא נעשית בצורה ידנית ולא יעילה. כלומר, נציג הבניין עובר ודופק על דלתות הדירות ומבקש תשלום באמצעות 12 צ'קים או מזומן. במקרה הטוב, הדיירים מעבירים לועד 12 צ'קים לכל השנה, הוא מנפיק להם קבלה ידנית, מתעד את התשלום בטבלת אקסל וממתין בכל חודש בתור לבנק להפקיד את "השלל". במקרה הפחות טוב, הועד צריך לרדוף אחרי הדיירים ו"לג'נגל" בין כל התירוצים היצירתיים שמכריחים אותו לטפס לדירות אחת לכמה ימים.

אבל מסתבר שדווקא בתחום הבעייתי ביותר של גביית הכספים עבור ועד הבית, קמה חברה ישראלי חכמה שהחליטה לעשות מעשה, לסגור את כל הפינות לוועד הבית בתהליך הגבייה, ולקחת אחריות על כל התהליך. נשמע טוב מידי? תמשיכו לקרוא.

הטכנולוגיה של חברות הניהול הגדולות עכשיו זמינה לכל ועד בית

למעשה המערכת משרתת כבר עכשיו עשרות אלפי לקוחות ובתי אב בישראל, עד עכשיו מערכת הגבייה האוטומטית הייתה פתוחה בעיקר לחברות ניהול ובכך חסכה לחברות הניהול משאבים רבים בגבייה מול מאות דיירי הבניינים.

הבשורה החדשה היא שמעכשיו, כל ועד בית יכול להצטרף וליהנות משרותי הגבייה המתקדמים באופן ישיר, ובכך לחסוך לעצמו המון זמן של התעסקות, רדיפה אחר הדיירים, מעקב וניהול כספי לא יעיל. אפילו אפשר לשכוח משיקים בנקאיים של ועד הבית ולשלם לספקים ישירות מהחשבון.

כל כך הרבה משימות, לפחות הגבייה יורדת לוועד הבית מהראש

"לוועד הבית יש כל כך הרבה משימות חשובות, אנחנו מפנים אותו מתהליך הגבייה על מנת שיוכל להתרכז בדברים החשובים באמת", מסביר עמרי פלד, מנכ"ל ויזם הפעילות, גילינו שאנחנו יכולים בצורה טכנולוגית ואוטומטית להקל בצורה משמעותית על פעילות ועד הבית. לאורך כל הדרך מצאנו כי ועדי בתים מתקשים לבצע את תהליך הגבייה בעצמם, תהליך שמצריך מהם השקעת זמן יקר ואנרגיות, והחלטנו לפתור את הבעיה הזו עבור ועד הבית.

מספר דיירים גדול וועד בית אחד

אז איך הטכנולוגיה של בלינק נותנת פתרון של גביית דמי ועד הבית?

  1. במקום שוועד הבית יבצע גבייה, המערכת מבצעת גבייה אוטומטית של תשלומי ועד הבית.
    מעכשיו הדיירים יכולים לשלם בצורה ישירה בכרטיס אשראי דרך הטלפון או כל מחשב אחר ולייצר סוג של הוראת קבע כך שהגדרת הגבייה מתבצעת פעם אחת ומאותו רגע אין צורך להתעסק עם זה יותר.
  2. במקום שוועד הבית "ירדוף" אחרי הדיירים, המערכת שולחת תזכור אוטומטי וסיסטמתי אחרי תשלומים חסרים וחובות דיירים.
    המערכת מבצעת את המעקב ושולחת הודעות תשלום ישירות לדייר. באמצעות קמפיין אוטומטי, אישי ומדויק, חווית התשלום של הדייר הופכת מנטל ארוך ומייגע לחוויה נעימה של 3 קליקים פשוטים… ולמנהל הבניין זה כבר עולם אחר, מערכת הניהול של בלינק מאפשרת לו לקבל סטאטוס מדויק על מצב הגבייה בבניין ובלחיצת כפתור מאפשרת תכנון פיננסי מדויק ונכון לאורך השנה הקלנדארית.
  3. ליווי משפטי אחר סרבני תשלום.
    נכון, סרבן תשלום שלא מוכן לרשום שיק כנראה שגם לא ישלם בכרטיס אשראי, אנחנו כאן על מנת לסייע לוועד הבית גם כאן, באמצעות ליווי משפטי של תהליך הגבייה מול סרבני התשלום בתעריפים מועדפים ואטרקטיביים בהשוואה לכל גורם אחר בשוק שנותן ליווי משפטי לסרבני תשלום לוועד הבית. בנוסף, עכשיו ולתקופה מוגבלת בלבד, אנו נותנים לכל ועד בית המצטרף למערכת 3 מכתבי התרעה לשימוש מידי או עתידי לבניינים ללא עלות נוספת.
  4. מענה אנושי נותן פתרון לכל בעיית גבייה שמתעוררת לדייר או לוועד הבית. אחד הדיירים מתקשה בתשלום דרך המערכת? לא ועד הבית צריך לטפל בזה, מענה אנושי תומך בפעילות ומסייע לדיירים ולוועד הבית בכל בעיה שמתעוררת בדרך.
  5. לא צריך יותר שיקים של הועד
    תשלומם לספקים הופך להיות פשוט וקל באמצעות העברת תשלום פשוטה לספק הבניין, לא צריך יותר להתעסק עם שיקים או עם הבנק, פשוט וקל.
  6. אישורי תשלום וקבלות אוטומטיות לדיירים ולספקי הבניין.
    במקום מעקב ידני, כל המעקב מתבצע בצורה אוטומטית ושקופה, לא צריך להוציא אישורים, קבלות ותיעוד גבייה, הכול מתבצע בצורה אוטומטית וישירות מול הדיירים והועד.

לסיכום, אם אתם ועד בית ורוצים לקדם את הבניין שלכם ואת ניהול הבניין שלכם לכיוון העתיד, בלינק דואגת שהבניין שלכם לא יישאר מאחור.

רוצים שנציג בלינק ייצור אתכם קשר השאירו פרטים בטופס למטה
או התקשרו עכשיו לטלפון 052-9128802


    בנייה וניהול אתר: Eyeweb שיווק באינטרנט . כל הזכויות שמורות לפורטל בית משותף