גזברית הוועד עזבה את תפקידה באופן חד צדדי. ללא שהגישה דוח הכנסה הוצאות. יו"ר הוועד מאז תחילת ינואר לא כינס אסיפת דיירים. יזמתי אסיפה . הגיעו הדיירים. האסיפה התפוצצה .
תוך התחייבות שתוך שבועיים תהיה אסיפה. כיום חודשים וחצי אחרי לא כונסה אסיפה.
חמישה מתוך שמונה דורשים קיום אסיפה. בעלי הדירות.
כיום אין מנקה מעלית לא תקינה, בניין מוזנח אין ביטוח צד ג.
יזמתי כינוס אסיפה- מצב חירום.
באגודה אמרו לי שאין לי זכות לכנס אסיפה.
האומנם??
רכושי מוזנח, קיימות סכנה- אין ביטוח מעלית מקולקלת.
נא הנחייתך.
תודה
24-04-2014 02:21:00
זמי זילברמן
אין לך ברירה אלא להתחיל מהתחלה
אם יש לך הסכמה של 5 מתוך 8 זה מספיק לכנס אסיפה.
קרא מה צריך לעשות בחוק המקרקעין או באתר של תרבות הדיור..
הכן הצעות החלטה, כמו הצעות מחיר לתיקון מעלית, מנקה מדרגות, בחירת חברי ועד וגזבר וכל מה שצריך לעשות. פרסם על לוח מודעות, שים לכל דייר בתיבה .
כנס אסיפה תוך הקפדה על ניהולה. קבל החלטות ופרסם אום כנ"ל.
הודע לכולם שאם לא יתארגן ועד תפנה למפקח המקרקעין והוא ידאג למנות ועד בתשלום וזה יעלה יתר.
קרא מה צריך לעשות בחוק המקרקעין או באתר של תרבות הדיור..
הכן הצעות החלטה, כמו הצעות מחיר לתיקון מעלית, מנקה מדרגות, בחירת חברי ועד וגזבר וכל מה שצריך לעשות. פרסם על לוח מודעות, שים לכל דייר בתיבה .
כנס אסיפה תוך הקפדה על ניהולה. קבל החלטות ופרסם אום כנ"ל.
הודע לכולם שאם לא יתארגן ועד תפנה למפקח המקרקעין והוא ידאג למנות ועד בתשלום וזה יעלה יתר.
