רמי שלום. ראשית ישר כוח על הסבלנות והמידע.
אני שוקל בימים אלו לקחת משכנתא עבור דירה חדשה מקבלן. (התיכנון הוא 300K משכנתא ל 10 שנים). זה בערך 45% מערך הדירה. אני אמור לשלם לו בספטמבר מחצית מהסכום והשאר בשלבים מ- 05/2005 .
השאלה: האם לנצל את מצב המשכנתאות ולקחת עכשיו או לשלם לו מההון העצמי ולקחת את המשכנתא במאי.
למרות שאתה תומך בלקיחת ההלוואה מתי שצריך, האם לא כדאי לקחת עכשיו בכל זאת?
בתודה מראש..
24-08-2005 02:38:00
רמי טוטאי
תגובה
התכוונת מ 5/06 ,מכיוון ש 05/05 עברנו כבר .
אם אתם מעונינים לקחת עכשיו ,קחו ,למה אתם מחכים ?
הנקודה היא ,האם יש באפשרותכם לממן גם שכר דירה (במידה ואתם משלמים ) וגם תשלום משכנתא ,לדעתי זה כבד מדי .
המלצתי עומדת בעינה ,קחו מתי שצריך .
בהצלחה.
אם אתם מעונינים לקחת עכשיו ,קחו ,למה אתם מחכים ?
הנקודה היא ,האם יש באפשרותכם לממן גם שכר דירה (במידה ואתם משלמים ) וגם תשלום משכנתא ,לדעתי זה כבד מדי .
המלצתי עומדת בעינה ,קחו מתי שצריך .
בהצלחה.
24-08-2005 14:56:00
ליאור א
רמי,בהמשך לשאלה שלו..
האם לא כדאי לקחת את המשכנתא עכשיו ולנצל את הריבית הנמוכה,
ולבצע גרייס על המשכנתא (דחיית תשלומים לשנה),
כך התשלום יתחיל רק בעוד שנה?
ולבצע גרייס על המשכנתא (דחיית תשלומים לשנה),
כך התשלום יתחיל רק בעוד שנה?
24-08-2005 20:53:00
רמי טוטאי
תגובה
ניתן ,אך זה לא מבטיח שהריבית בשנה הבאה תהיה גבוהה יותר מהיום .
לשיקול הלווים .
יתרה מזאת הרכישה התבצעה מקבלן ,פשיטות הרגל של הקבלנים הולכות וגדולות עקב מצוקת האשראי הבנקאי ולכן כדי לשחרר את הכסף במתינות .
בהצלחה.
לשיקול הלווים .
יתרה מזאת הרכישה התבצעה מקבלן ,פשיטות הרגל של הקבלנים הולכות וגדולות עקב מצוקת האשראי הבנקאי ולכן כדי לשחרר את הכסף במתינות .
בהצלחה.
