שלום רב
לקחתי משכנתא ע"ס 200000 ש"ח בריבית פריים – 0.75 -ל15 שנה
אני משלם כל חודש רק את הריבית את הקרן אני יכול לפרוע בכל מועד ללא קנס האם סוג משכנתא זה כדאי? תודה
לקחתי משכנתא ע"ס 200000 ש"ח בריבית פריים – 0.75 -ל15 שנה
אני משלם כל חודש רק את הריבית את הקרן אני יכול לפרוע בכל מועד ללא קנס האם סוג משכנתא זה כדאי? תודה
29-10-2005 14:30:00
רמי טוטאי
תגובה
כן ,במידה וישנה אפשרות במהלך השנה שנתיים הקרובות להחזיר חלק נכבד מההלוואה .
אם לא ,לדעתי אל תתקרב .
ריבית הפריים נכון להיום עומדת על 5.5% וצפויה לעלות במהלך השנה הקרובה .
בהצלחה.
אם לא ,לדעתי אל תתקרב .
ריבית הפריים נכון להיום עומדת על 5.5% וצפויה לעלות במהלך השנה הקרובה .
בהצלחה.
