שלום יש לי משכנתא שמחולקת לשתיים
חלק א בריבית קבועה
חלק ב דולרית ריבית ליבור + ריבית תוספת= נכון להיום 6.5%
המשכנתא הדולרית היא ע"ס 110000 ש"ח ל-17 שנה
האם כדאי לסלק את החלק הזה נכון להיום ?
חלק א בריבית קבועה
חלק ב דולרית ריבית ליבור + ריבית תוספת= נכון להיום 6.5%
המשכנתא הדולרית היא ע"ס 110000 ש"ח ל-17 שנה
האם כדאי לסלק את החלק הזה נכון להיום ?
07-07-2006 02:27:00
רמי טוטאי
תשובה
לדעתי כן במידה והריבית שתקבל באפקי השקעה שונים נמוכים יותר מריבית המשכנתא .
תוכל לפנות אליי לקבלת אפיקי השקעה עם תשואות גבוהות מהריבית של המשכנתא .
תוכל לפנות אליי לקבלת אפיקי השקעה עם תשואות גבוהות מהריבית של המשכנתא .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
