שלום ברצוני לרכוש דירה יד שניה
סה"כ אחוז מימון שאני לוקח מהבנק כולל זכאות עומד על 66 אחוז
סה"כ אחוז מימון שאני לוקח מהבנק כולל זכאות עומד על 66 אחוז
סכום המשכנתא עומד על 530000 כולל זכות אני רוצה לחלק את הסכום לכמה מסלולים
1. זכאות 98000 4 אחוז
2. קבוע ל 25 שנה 270000 ריבית של 5 אחוז
3. משתנה כול 7 שנים ל 21 שנים 87000 ריבית של 4.3 אחוז
4. פריים – 0.65 ל 20 שנה 80000 כאשר הכוונה היא לסגור את הפריים בתוך שנתיים שנתיים וחצי (20000 נפתחים לי ב 1.2008
סה"כ הכנסה חודשית 13000 – 14000
האם כדאי מסלול שכזה
תודה מראש
