לפני שנתיים וחצי לקחתי משכנתא בסכום שהיום עומד על 298000 ש"ח, כאשר 198000 ש"ח בריבית קבועה של 5.8 לעוד 22.5 שנה, והיתר בריבית משתנה כל 5 שנים של 5.2 גם כן לעוד 22.5 שנה, קיבלתי הצעה למיחזור בה 198000 ש"ח יהיו בריבית משתנה כל 5 שנים של 4.35 + עוגן ל-15 שנה, והיתר בריבית משתנה כל שנתיים של 4.1 + עוגן ל-20 שנה. האם כדאי לי לבצע מיחזור או שבמצב של היום אפשר לקבל ריביות יותר טובות? תודה!
23-10-2005 12:56:00
רמי טוטאי
תגובה
מדוע לקחת במשתנה ,יש הסבר מאחורי זה ?
עדכן אותי בבקשה לפני שאענה לך .
עדכן אותי בבקשה לפני שאענה לך .
23-10-2005 13:56:00
אביחי קוך
תשובה
בגלל שהנציג בבנק אמר לי שהריבית שהוא יכול לתת לי בקבועה לא משתלמת למחזור
23-10-2005 14:39:00
רמי טוטאי
תגובה
אז מה ? בגלל זה לקחת משתנה .
טעות בידך ,לקיחת משכנתא במסלול זה לא מתאימה לכל אחד ,ראה מקרה קלאסי אצלך ,קפיצה בריבית .
ההתאמה המושלמת היא במידה ויש ברשותך כספים לסילוק במועד שינוי הריבית הראשון (תחנה יציאה ראשונה ) .
אינך חייב לקחת באותו הבנק ,אם הבנק שלך נותן לך ריבית גבוהה מהמקובל עבור לבנק אחר או שתעזר ביועצים חיצוניים .
בהצלחה.
טעות בידך ,לקיחת משכנתא במסלול זה לא מתאימה לכל אחד ,ראה מקרה קלאסי אצלך ,קפיצה בריבית .
ההתאמה המושלמת היא במידה ויש ברשותך כספים לסילוק במועד שינוי הריבית הראשון (תחנה יציאה ראשונה ) .
אינך חייב לקחת באותו הבנק ,אם הבנק שלך נותן לך ריבית גבוהה מהמקובל עבור לבנק אחר או שתעזר ביועצים חיצוניים .
בהצלחה.
