לפני 3 שנים לקחתי משכנתא ל-20 שנה במס´ מסלולים.
כיום נותרו לי:
72000 ש"ח בריבית של 5.89% צמוד דולר. החזר חודשי של 556 ש"ח.
112000 ש"ח בריבית קבועה 5.54% צמוד מדד. החזר חודשי של 862 ש"ח.
140000 ש"ח בריבית קבועה 6.4% צמוד מדד. החזר חודשי של 1147 ש"ח.
69000 ש"ח הלוואת זכאות בריבית קבועה 6.07% צמוד מדד, ל-22 שנה. החזר חודשי של 483 ש"ח.
הבנק הציע לי למחזר את כל ההלוואה ל-15 שנה בריבית של 4.25%. ההחזר החודשי יעמוד על 3190 ש"ח (כ-140 ש"ח יותר ממהחזר הכולל כיום), כולל עמלת פדיון בסכום של כ-26000 ש"ח.
האם המיחזור משתלם??
כיום נותרו לי:
72000 ש"ח בריבית של 5.89% צמוד דולר. החזר חודשי של 556 ש"ח.
112000 ש"ח בריבית קבועה 5.54% צמוד מדד. החזר חודשי של 862 ש"ח.
140000 ש"ח בריבית קבועה 6.4% צמוד מדד. החזר חודשי של 1147 ש"ח.
69000 ש"ח הלוואת זכאות בריבית קבועה 6.07% צמוד מדד, ל-22 שנה. החזר חודשי של 483 ש"ח.
הבנק הציע לי למחזר את כל ההלוואה ל-15 שנה בריבית של 4.25%. ההחזר החודשי יעמוד על 3190 ש"ח (כ-140 ש"ח יותר ממהחזר הכולל כיום), כולל עמלת פדיון בסכום של כ-26000 ש"ח.
האם המיחזור משתלם??
21-10-2005 12:29:00
רמי טוטאי
תגובה
על פניו נראה שכן .
אך לא ציינת תקופות בשנים של כל ההלוואות והאם עמלת הפירעון כלולה בכל ההלוואות או בהלוואה אחת .
לא אוכל לבדוק זאת ללא הנתונים הנ"ל .
אך לא ציינת תקופות בשנים של כל ההלוואות והאם עמלת הפירעון כלולה בכל ההלוואות או בהלוואה אחת .
לא אוכל לבדוק זאת ללא הנתונים הנ"ל .
21-10-2005 13:19:00
דנה כהן
עוד נתונים
כל ההלוואות ל-20 שנה (נשארו עוד 17) מלבד הלוואת משרד השיכון שהיא ל-25 שנה (נשארו עוד 22). עמלת הפיקדון על ההלוואה השניה היא 18000 ש"ח ןההלוואה השלישית 8000 ש"ח.
תודה רבה.
תודה רבה.
21-10-2005 14:36:00
רמי טוטאי
יש חיסכון .
מעל 70,000 ש"ח .
אם תהיה מעוניין בעזרה ,אני לשירותך .
בהצלחה .
אם תהיה מעוניין בעזרה ,אני לשירותך .
בהצלחה .
