יש לנו 6 דירות בבנין (כולם פחות או יותר באותו גודל).למשפחה אחת יש 2 דירות. כמה אנשים צריכים להיות בועד? האם המשפחה שיש להם 2 דירות יכול להיות הועד בלי דייר אחר? האם צריך להיות יותר מדייר אחד בועד?
09-11-2011 14:51:00
נחמיה פלוטקין
די באחד
חוק המקרקעין – בתקנון המצוי סעיף 15 – מזכיר נציג אחד עד חמישה בוועד.
הדבר תלוי בגודל הבניין ובהתאם לעומס המטלות.
בבניין קטן כמו שלכם די באדם אחד שינהל את כל הדברים.
הדבר תלוי בגודל הבניין ובהתאם לעומס המטלות.
בבניין קטן כמו שלכם די באדם אחד שינהל את כל הדברים.
אגב, למשפחה עם 2 הדירות יש שני קולות בהצעה באסיפה.
09-11-2011 15:35:00
flo gabbin
תודה מה עם קנית גינה
איך והאם יכולים לקנות את הגינה בבית משותף?
09-11-2011 16:14:00
נחמיה פלוטקין
?????????????
שאלת על גינה????
