שלום
לפני כחודש וחצי פניתי בעניין ולא יכולתם לסייע לי.
לפני כחודשיים וחצי לאחר שהחורף היה בעיצומו היו בדירתי רטיבויות במספר מוקדים כולל נזילות של מים מהתקרה. לציין כי לפני כמה שנים ציפו את הגג בחומר מולטיגג וכרנראה שהציפוי לא היה מוצלח.
בשנים קודמות גם כ ן היו רטיבויות אבל החורף זה היה מוגזם.
החלטנו לכסות את הגג ביריעות המתנו כשבועיים ליבוש הגג ואז הותקנמ יריעות. כשבוע מאוחר יותר ירד גשם חזק ובדירה החל להתפשט ריח חזק שגרם לי לקוצר נשימה ,הריח שקשה להגדיר אותו לא של רטיבות או עובש אלא כמין חומר כימי חלקו יצר הרגשת צריבה באף למשך כמה שעות .
יצרתי קשר עם הקבלן והבאתי מספר מומחים ואף אחד לא יודע להסביר את מקור הריח ברור שהוא מחלחל מהגג.
לאחרונה אמר לי הקבלן לקדוח מספר חורים קטנים בתקרה ולדעתו הריח יתפוגג. אכן קדחתי מספר חורים בעומק 2-3 ס"מ
הריח אומנם נחלש אבל עדיי ן קיים והוא מתחזק ונחלש לעיתים ללא הסבר הגיוני
אני מאורר את הדירה. כל הזמן . אבל הריח מאוד מפריע ל(למזלי אני מתגורר לבד) ונגרמים לי קוצר נשימה הרגשת צריבה באף וחוסר נוחות כבר חודשיים וחצי.
למישהו יש
רעיון?
אני ממש מיואש וחושב למכור את הדירה , אבל מי יקנה אותה?(אגב הדירה באזור טוב בירושלים)
לפני כחודש וחצי פניתי בעניין ולא יכולתם לסייע לי.
לפני כחודשיים וחצי לאחר שהחורף היה בעיצומו היו בדירתי רטיבויות במספר מוקדים כולל נזילות של מים מהתקרה. לציין כי לפני כמה שנים ציפו את הגג בחומר מולטיגג וכרנראה שהציפוי לא היה מוצלח.
בשנים קודמות גם כ ן היו רטיבויות אבל החורף זה היה מוגזם.
החלטנו לכסות את הגג ביריעות המתנו כשבועיים ליבוש הגג ואז הותקנמ יריעות. כשבוע מאוחר יותר ירד גשם חזק ובדירה החל להתפשט ריח חזק שגרם לי לקוצר נשימה ,הריח שקשה להגדיר אותו לא של רטיבות או עובש אלא כמין חומר כימי חלקו יצר הרגשת צריבה באף למשך כמה שעות .
יצרתי קשר עם הקבלן והבאתי מספר מומחים ואף אחד לא יודע להסביר את מקור הריח ברור שהוא מחלחל מהגג.
לאחרונה אמר לי הקבלן לקדוח מספר חורים קטנים בתקרה ולדעתו הריח יתפוגג. אכן קדחתי מספר חורים בעומק 2-3 ס"מ
הריח אומנם נחלש אבל עדיי ן קיים והוא מתחזק ונחלש לעיתים ללא הסבר הגיוני
אני מאורר את הדירה. כל הזמן . אבל הריח מאוד מפריע ל(למזלי אני מתגורר לבד) ונגרמים לי קוצר נשימה הרגשת צריבה באף וחוסר נוחות כבר חודשיים וחצי.
למישהו יש
רעיון?
אני ממש מיואש וחושב למכור את הדירה , אבל מי יקנה אותה?(אגב הדירה באזור טוב בירושלים)
אודה למענה חג שמח
31-03-2013 20:50:00
דורון טרייביש
ככוך הניראה בחלוף הקיץ הריח יעלם
הסיבה יכולה להיות כי הרטיבות של הבטון בגג ואותו חומר שמורחים לפני ההדבקה של היריעות התעבבו יחדיו ויצרו גז כל שהוא או תרכובת אידים אפילו בלתי נראת אבל מורגשת בנשימה עם חלוף בקייץ ובתוך תקופת הקיץ כאשר הבטון יתיבש כליל תופעה זו תעלם ככל הניראה לתמיד
חייב אני לציין כי לאור הגברים שאמרתה לגבי הקידוחים שעשיתה זו האפשרות היחידה יכול גם להיות שהחומר ששימש בתור פריימר התעבב עם שאריות המולטי גג ויצר ראקציה כימית כל שהיא שגרמה לזה סביר להניח שכאשר הבטון יתיבש כליל התופעה תעלם
חייב אני לציין כי לאור הגברים שאמרתה לגבי הקידוחים שעשיתה זו האפשרות היחידה יכול גם להיות שהחומר ששימש בתור פריימר התעבב עם שאריות המולטי גג ויצר ראקציה כימית כל שהיא שגרמה לזה סביר להניח שכאשר הבטון יתיבש כליל התופעה תעלם
13-04-2013 18:41:00
אלכס קרדנצר
יש סיכון באיטום בעונת הגשמים
אני כבעל חברת איטום חייב עבודה במשך כל השנה על מנת לשרוד כעסק, אבל עם היד על הלב, רב העבודה שלנו היא דווקא בעונה היבשה – אפריל עד יולי. ויש לכך סיבה – צריך להיות מומחה ולהישמש בחומרי איטום מיוחדים כל מנת לבצע איטום טוב על משטח רטוב, אך אני כבעל מקצוע מנסה להימנע מזה כמה שיותר, כי לעניין יכולות להיות תופעות לוואי כמו שאתה מתאר.
