האם ועד הבית אחראי להחלפת נורות/תיקוני חשמל בממ"ק המשרת 2 דיירים בקומה או שהדיירים צריכים לטפל בכך בעצמם כפי שהיו מטפלים לו היה זה ממ"ד. האם ועד הבית אחראי לניקיון באותו ממ"ק ובאם התשובה חיובית האם לועד הבית הזכות לדרוש מאותם הדיירים לפנות את חפציהם האישיים מאותו ממ"ק אותו הפכו למחסן?הבית הינו בן 16 דירות, 2 בקומה ובמילים אחרות האם ממ"ק הינו רכוש משותף למרות שמשרת רק 2 דירות מתוך 16?
08-01-2010 14:38:00
צוות הפורום
ממ"ק
הנכון ביותר לראות בנסח הטאבו כיצד מוגדר המקום.
למיטב הבנתי אם הוא משרת יותר מדייר אחד – הוא נכנס להגדרה של רכוש משותף. אלא אם קבעתם אחרת בתקנון הבית.
אם אכן זהו שטח משותף, אז כמובן שוועד הבית צריך לתחזק את המקום מבחינת נורות ובכלל ואכן גם לדאוג שהחדרון לא יהפך למחסן, שוב אלא אם תקבעו אחרת בתקנון הבניין.
למיטב הבנתי אם הוא משרת יותר מדייר אחד – הוא נכנס להגדרה של רכוש משותף. אלא אם קבעתם אחרת בתקנון הבית.
אם אכן זהו שטח משותף, אז כמובן שוועד הבית צריך לתחזק את המקום מבחינת נורות ובכלל ואכן גם לדאוג שהחדרון לא יהפך למחסן, שוב אלא אם תקבעו אחרת בתקנון הבניין.
