אודי שלום
אני מטפל בגינה של חמי כאשר יש שם 40 מטר דשא בן 10 שנים ו 40 מטר דשא בין חצי שנה הדשא הצעיר קצת יבש מה כדי לתת כרגע לדשא כדי להעיר אותו ולחזק אותו? האם פיזור הומוס עוזר?
תודה עוזי
אני מטפל בגינה של חמי כאשר יש שם 40 מטר דשא בן 10 שנים ו 40 מטר דשא בין חצי שנה הדשא הצעיר קצת יבש מה כדי לתת כרגע לדשא כדי להעיר אותו ולחזק אותו? האם פיזור הומוס עוזר?
תודה עוזי
14-02-2007 21:23:00
אהוד מיכליס
דשא
פזר "בונה מדשאה"של סקוטס.
15-02-2007 20:59:00
שמואל צוברי
דשא בעייתי |h@|
לבעיית הדשא נכון שברוב הפעמים מספיק סקוטס אך כדאי ליפני זה לבדוק מה עשינו ליפני הששתילה האם זיבלנו ואיווררנו את האדמה ואם לא יש צורך לחורר את האדמה ליפני שנותנים את הסקוטס וכך אנו מחדירים את הדישון למקומו הטיבעי ואל נישכח שאנו נימצאים בתקופה שבה הדשא רדום וכל סוג מגיב אחרת גם הישנים לעומת החדשים
