כשבטאי צ´י של הבית הקומבינציה היא:
כוכב הר 3 כוכב מים 2 (בסיס 7).
כוכב הר 3 כוכב מים 2 (בסיס 7).
משמעות הדבר היא כי האיפיון של הבית הוא קונפליקטים ותביעות משפטיות.
האם יש דרך לתקן זאת?
14-01-2005 22:34:00
יואב סגל
תיקון אש
בסקטור המרכזי יש למקם סימבול מאלמנט אש ,
כדי לגשר בין הכוכבים ולמתן את הקונפליקט .
כדי לגשר בין הכוכבים ולמתן את הקונפליקט .
14-01-2005 22:34:00
יואב סגל
תיקון אש
בסקטור המרכזי יש למקם סימבול מאלמנט אש ,
כדי לגשר בין הכוכבים ולמתן את הקונפליקט .
כדי לגשר בין הכוכבים ולמתן את הקונפליקט .
16-01-2005 01:04:00
מירב אייכלר
תיקון אש
תיקון האש נובע בשל נוכחות 2 אלמנטים מנוגדים של עץ ואדמה. אלמנט האש יגשר בין העץ (3) והאדמה (2) מאחר והוא נמצא במערכת יחסים הרמונית עם שניהם.
תיקון האש המומלץ במקרה שבו אנו רוצים לגשר בין שני אלמנטים מנוגדים במרכז הבית הוא כתם צבע אדום. הדבר יכול להיות שטיח אדום באזור זה של הבית או תמונה המשלבת צורות משוננות (אש) בצבעי אש וכו´.
תיקון האש המומלץ במקרה שבו אנו רוצים לגשר בין שני אלמנטים מנוגדים במרכז הבית הוא כתם צבע אדום. הדבר יכול להיות שטיח אדום באזור זה של הבית או תמונה המשלבת צורות משוננות (אש) בצבעי אש וכו´.
מירב אייכלר
16-01-2005 23:05:00
לינה בכר
תודה רבה ליואב ולב מירב
אני יודעת שזהו התיקון
אך האם תיקון זה יגרום לכך שלא יהיו יותר תביעות משפטיות?.
17-01-2005 00:38:00
מירב אייכלר
ושאלת המיליון – האם זה יעבוד? |m@|
1. תיקון המגשר בין שני אלמנטים מנוגדים (כמו אש עבור אדמה ועץ) יגרום לזרימה מאוזנת יותר של אנרגיה ובעיקר יגרום לכוכבים הנמצאים במיקום זה (טאי צ´י במקרה שלך) "להתנהג יותר יפה", ולא להתנגש זה בזה. במקרה של השילוב שלך שמרמז על סכסוכים ותביעות משפטיות זה יכול להוריד את כמות הסכסוכים שייתכנו בבית שכזה.
2. אך חשוב לי לציין דבר נוסף: בכל מצב יש צד שיכול להפסיד וגם כזה שיכול להרויח. זה תלוי באופי האדם. אדם בעל אופי הדומה לאופי הכוכב – יהנה מנוכחות הכוכב לידו. במילים אחרות: במידה והדיירים בבית הזה יודעים להתמודד עם קונפליקטים – הם יוכלו להיות הצד שמרויח מכל העניין – לדוגמא: עורך דין מפולפל יהנה להיות הצד שמנצח בתביעה משפטית. זו גם אפשרות – להנות מהכוכב ולאו דווקא לסבול ממנו – אך הדבר תלוי באופי הדיירים – זה לא משהו שניתן לבחור בו. או שזה מתאים לאופי הדיירים או שלא.. התייחסות זו נכונה לגבי כל התנהגות בעייתית של כוכב.
2. אך חשוב לי לציין דבר נוסף: בכל מצב יש צד שיכול להפסיד וגם כזה שיכול להרויח. זה תלוי באופי האדם. אדם בעל אופי הדומה לאופי הכוכב – יהנה מנוכחות הכוכב לידו. במילים אחרות: במידה והדיירים בבית הזה יודעים להתמודד עם קונפליקטים – הם יוכלו להיות הצד שמרויח מכל העניין – לדוגמא: עורך דין מפולפל יהנה להיות הצד שמנצח בתביעה משפטית. זו גם אפשרות – להנות מהכוכב ולאו דווקא לסבול ממנו – אך הדבר תלוי באופי הדיירים – זה לא משהו שניתן לבחור בו. או שזה מתאים לאופי הדיירים או שלא.. התייחסות זו נכונה לגבי כל התנהגות בעייתית של כוכב.
מירב אייכלר
17-01-2005 08:50:00
לינה בכר
חן חן מירב
עכשיו הכל ברור יותר.
הדיירים בבית זה תבעו ונתבעו מספר פעמים לרב לא לטובתם.
הם אינם עו"ד.
האישה כלל לא בנויה לקונפליקטים הללו. עד כדי התדרדרות במצב בריאותה. הבעל בנוי יותר להתמודדויות הללו.
הדיירים בבית זה תבעו ונתבעו מספר פעמים לרב לא לטובתם.
הם אינם עו"ד.
האישה כלל לא בנויה לקונפליקטים הללו. עד כדי התדרדרות במצב בריאותה. הבעל בנוי יותר להתמודדויות הללו.
ובכן, התיקום שהצעתי להם לפני שבועיים הינו תיקון אש (שטיח, תמונה אדומה). מה לגבי תיקון אש של HE TU?
19-01-2005 15:16:00
מירב אייכלר
האם להוסיף תיקון חה טו ?
ל ב יקרה,
באופן עקרוני שילובי he tu נחשבים מאוד חזקים ותיקון שכזה יכול לעזור. מאסטר ג´וזף יו ממליץ להשתמש בתיקון אש בלבד כמו שכבר הצעת לדיירים אך כל מקרה לגופו – ואם לדעתך תיקון שכזה אינו מספיק ואולי ניתן להוסיף גם שילוב חה טו אש לבית זה על מנת לסייע לדיירים – זה אפשרי. למה לא? כל מקרה לגופו.
במקרה של התלבטות הקשיבי לקול הפנימי שלך, חושי את האנרגיה בבית, ואם לדעתך התיקון אינו מספיק ודורש פעולה נוספת – עשי אותה. אני לעיתים נעזרת במטוטלת על מנת להחליט אם מה יש משהו נוסף שניתן לעשות בבית על מנת לתקן בעיית כוכבים.
באופן עקרוני שילובי he tu נחשבים מאוד חזקים ותיקון שכזה יכול לעזור. מאסטר ג´וזף יו ממליץ להשתמש בתיקון אש בלבד כמו שכבר הצעת לדיירים אך כל מקרה לגופו – ואם לדעתך תיקון שכזה אינו מספיק ואולי ניתן להוסיף גם שילוב חה טו אש לבית זה על מנת לסייע לדיירים – זה אפשרי. למה לא? כל מקרה לגופו.
במקרה של התלבטות הקשיבי לקול הפנימי שלך, חושי את האנרגיה בבית, ואם לדעתך התיקון אינו מספיק ודורש פעולה נוספת – עשי אותה. אני לעיתים נעזרת במטוטלת על מנת להחליט אם מה יש משהו נוסף שניתן לעשות בבית על מנת לתקן בעיית כוכבים.
מירב אייכלר
19-01-2005 15:22:00
מירב אייכלר
ומה עם 8 מים? ? ?
ל ב,
עד כה עסקנו בגישור בין 2 אדמה ל-3 עץ על מנת למנוע חיכוכים, קונפליקטים ותביעות בחיי הדיירים על ידי אלמנט אש מגשר. אך התיקון החזק והיעיל ביותר הוא להזרים את השליט אל הטאי צ´י – שם נמצאים 2 ו-3 , על מנת שהשליט 8 מים ידאג להתנהגות הולמת של כוכבים אלו.
מה מצב זרימת 8 מים לבית זה? האם הוא נכנס? האם הוא יכול לזרום לשם?
עד כה עסקנו בגישור בין 2 אדמה ל-3 עץ על מנת למנוע חיכוכים, קונפליקטים ותביעות בחיי הדיירים על ידי אלמנט אש מגשר. אך התיקון החזק והיעיל ביותר הוא להזרים את השליט אל הטאי צ´י – שם נמצאים 2 ו-3 , על מנת שהשליט 8 מים ידאג להתנהגות הולמת של כוכבים אלו.
מה מצב זרימת 8 מים לבית זה? האם הוא נכנס? האם הוא יכול לזרום לשם?
מירב אייכלר
19-01-2005 22:25:00
לינה בכר
8 מים
מירב תודה על הפירוט בהודעה הקודמת.
8 מים נכנס לבית זה (בית פרטי) דרך חלון המטבח. שלרב פתוח. המצלתי להשאיר תמיד פתוח להוסיף באזור זה מזרקת מים.
מה שאולי גרם לי קצת התלבטות הוא שהכיריים עומדים תחת חלון זה, ואז המזרקה קרובה לכיריים.
מה דעתך על ענין זה?
20-01-2005 18:53:00
יואב סגל
he tu
הי לב ,
על איזה תיקון חשבת?
על איזה תיקון חשבת?
יואב ס.
20-01-2005 20:07:00
לינה בכר
ליואב
היי יואב
ייעצתי להם לשים שטיח אדום באזור זה.
ייעצתי להם לשים שטיח אדום באזור זה.
חשבתי שאפשר להוסיף תמונה עם המשולשים ( he tuבשביל שהתיקון יהיה חזק יותר.
23-01-2005 21:40:00
מירב אייכלר
לשאת את 8 מים
מזרקה תזמין / תגרה את כוכב 8 מים להכנס מחלון זה אך עליו להגיע לכל האזורים בבית על מנת לעזור ולתקן.
הייתי ממליצה לדיירים ליצור "מסלול" שעובר דרך חלון המטבח ואוסף משם את הכוכב 8 מים לשאר חלקי הבית. כך למשל הייתי ממליצה לעבור מחלון זה למרכז הבית כמה שיותר פעמים במהלך היום על מנת ש-8 מים יגיע לאזור המרכז וינטרל את הקונפליקטים מהם הבית סובל, או לשאר חלקי הבית הבעייתיים.
הייתי ממליצה לדיירים ליצור "מסלול" שעובר דרך חלון המטבח ואוסף משם את הכוכב 8 מים לשאר חלקי הבית. כך למשל הייתי ממליצה לעבור מחלון זה למרכז הבית כמה שיותר פעמים במהלך היום על מנת ש-8 מים יגיע לאזור המרכז וינטרל את הקונפליקטים מהם הבית סובל, או לשאר חלקי הבית הבעייתיים.
מירב אייכלר
23-01-2005 22:43:00
לינה בכר
תודה רבה למירב
כך הצעתי להם. ללכת "לספוג" את ה8 מים ולפזר אותו בכל הבית .
וכשנכנסים לבית לגשת קודם כל לאזור זה ומשם ללכת לכל הבית.
וכשנכנסים לבית לגשת קודם כל לאזור זה ומשם ללכת לכל הבית.
אוודא שאכן עושים כך
תודה לך מירב
להתראות עד לשאלה הבאה.
