האם מחסן בגובה 2.20 מ´ שנקרא "חדר כביסה" ואושר בהיתר ואשר בולט 2 מ´ לתוך קו בנין של 4 מ´, אמור היה להיות מאושר רק על דרך של הקלה?
אם אושר ע"י הועדה למרות שלא היה הליך של הקלה, מה ניתן לעשות לאחר שכבר נבנה?
אם אושר ע"י הועדה למרות שלא היה הליך של הקלה, מה ניתן לעשות לאחר שכבר נבנה?
02-02-2006 17:50:00
ישראל שטיין
מחסן מחוץ לקו הבניין
שלום רב לך,
לא ניתן להשיב לפנייתך מבלי לבדוק לעומקם את נסיבות המקרה והתב"ע שחלה על הנכס.
במידה והתב"ע אינה מאפשרת בנייה, כאמור, ייתכן שהחריגה לא ניתנת לאישור אף בהליך של הקלה.
בברכה
ישראל שטיין
לא ניתן להשיב לפנייתך מבלי לבדוק לעומקם את נסיבות המקרה והתב"ע שחלה על הנכס.
במידה והתב"ע אינה מאפשרת בנייה, כאמור, ייתכן שהחריגה לא ניתנת לאישור אף בהליך של הקלה.
בברכה
ישראל שטיין
