ליד ביתנו , במרחק 3 מטר מהבנין שלנו, מתכוונים להקים חנייה של בניין חדש לכ-35 מכוניות. לחנייה יהיה קיר הגובל בחצר שלנו בגובה כ-1.5 מטר. מה אנחנו יכולים לעשות כדי שלא נסבול מבעיות של זיהום אויר, רעש…
תודה על התשובה
תודה על התשובה
03-05-2014 03:01:00
זמי זילברמן
בדקו בועדה המקומית
אין הרבה מה לעשות.
03-05-2014 12:20:00
תקוה גולדשטיין
חומה
בוועדה יעצו לנו להקים חומה בגובה של 2-3 מטר. האם זה יצמצם את זיהום האויר והרעש?
03-05-2014 18:57:00
זמי זילברמן
לדעתי לא כל כך
אולי את הרעש וגם אז רק לקומה הראשונה ולא ללאו שנמצאות מעל החומה. זיהום אויר ממכוניות לא ייעלם.
מי רוצה לגור בבניין עם חומה 3 מטרים?
לא מבין מה החריג כאן ביחס לבניינים אחרים בעיר.
בכולם יש חניונים צפופים וקרובים אחד לשני.
מי רוצה לגור בבניין עם חומה 3 מטרים?
לא מבין מה החריג כאן ביחס לבניינים אחרים בעיר.
בכולם יש חניונים צפופים וקרובים אחד לשני.
03-05-2014 19:16:00
תקוה גולדשטיין
והאם בקומות ראשונות לא גרים נפשות ???
בכל מקרה מדובר בחצר אחורית ולכן אם מדובר ב"כיעור" – לא מפריע לבעלי הקומות העליונות. לבעלי הקומות הראשונות
חשובה יותר איכות החיים ומניעת רעש מאשר חוסר יופיה של חומר גבוהה
תודה על התייחסותך
חשובה יותר איכות החיים ומניעת רעש מאשר חוסר יופיה של חומר גבוהה
תודה על התייחסותך
