שלום
איך מתבצעת חלוקת התשלום באיטומו של גג בבית משותף, האם אין מדרג תשלומים? או שהתשלום מתחלק שווה בשווה בין הדירות
איך מתבצעת חלוקת התשלום באיטומו של גג בבית משותף, האם אין מדרג תשלומים? או שהתשלום מתחלק שווה בשווה בין הדירות
תודה רונן
16-10-2013 16:52:00
דורון טרייביש
התשלום על איטום הוא שווה לכל הדיירים
התשלום הוא לפי עלות האיטום חלקי מספר הדיירים מאחר והגג הוא משותף לכל הדיירים שווה בשווה
