מחשבון תקופה קודמת, כל זה התברר עם בירור טלפוני עם שיחה יזומה ע"י נציג התאגיד מים איתי,
לא היו לי שום פעולה בחודשים אחרונים המצריך צריכה כה גדולה, ששעון מים כן מראה,
2 סיבות יכולות להיות, 1] תקלה בשעון 2] גניבת מים מברז מונה שלי – אין הסבר אחר,
איך אני מוכיח שאני לא צרכתי כמויות האלה מים? היתה או תקלה או גניבה מברז ליד המונה?
איך ניתן לבטל דרישה לתשלום המוגזם?! מה הנוהל?
איפה גבולות אחריות של הצרכן הבודד על מיקרים שלא בשליטתו כלל?
לא היו לי שום פעולה בחודשים אחרונים המצריך צריכה כה גדולה, ששעון מים כן מראה,
2 סיבות יכולות להיות, 1] תקלה בשעון 2] גניבת מים מברז מונה שלי – אין הסבר אחר,
איך אני מוכיח שאני לא צרכתי כמויות האלה מים? היתה או תקלה או גניבה מברז ליד המונה?
איך ניתן לבטל דרישה לתשלום המוגזם?! מה הנוהל?
איפה גבולות אחריות של הצרכן הבודד על מיקרים שלא בשליטתו כלל?
30-09-2015 15:03:00
נחמיה פלוטקין
יכולה להיות גם נזילה אצלך
רק שלא ציינת אם אתה קומת קרקע או לא.
אך אין זה משנה.
הנושא למעשה אינו נושא הפורום.
מסובך להתמודד מול תאגידי המים.
לרוב החברות יש היום מונה אלקטרוני המודד את תצרוכת המים מידי יום. תנסה לקבל מהם פירוט יומי ותראה "מה קורה שם".
תזמין אינסטלטור שיבדוק את המערכת שלך ויראה אם אין נזילות או אם יש איזה מקום בו ניתן להתחבר ולגנוב מים.
[חבר חויב פעם בכמות מים אסטרונומית. הלך וגילה צינור מחובר אחרי המונה שלו. הלך לאורך הצינור עד שהגיע ל….. בריכת שחייה של השכנים….].