שלום
מה אומר חוק המרפסות,אני גרה בבניין משותף ו3 מהדיירים בחצי מהבניין ,רוצים להגדיל מרפסת ואולי להוסיף חדר
האם זה מותר ללא אישור כל דיירי הבניין,
אמרו לי שלפי חוק המרפסות כל אחד יכול להגדיל מרפסת ולא צריך בכלל אישורים,האם נכון?
מה אומר חוק המרפסות,אני גרה בבניין משותף ו3 מהדיירים בחצי מהבניין ,רוצים להגדיל מרפסת ואולי להוסיף חדר
האם זה מותר ללא אישור כל דיירי הבניין,
אמרו לי שלפי חוק המרפסות כל אחד יכול להגדיל מרפסת ולא צריך בכלל אישורים,האם נכון?
01-08-2013 13:03:00
זמי זילברמן
אין קשר
כל בנייה בבית משותף מחייבת הסכמת שכנים, אם לפי חוק המקרקעין בתים משותפים או חוק התכנון.
