שלום רב,
אני ועד חדש ועדיין לא ב"עניינים"…
אולי תוכלו לעזור לי-
אילו פרטים עלי לבדוק לפני שאני חותם על חוזה שירות למעלית?
אני ועד חדש ועדיין לא ב"עניינים"…
אולי תוכלו לעזור לי-
אילו פרטים עלי לבדוק לפני שאני חותם על חוזה שירות למעלית?
18-06-2006 00:41:00
פלוני אלמוני
חוזה שרות במעלית
אם יש לך מישהו מהשכנים שמבין בזה (למשל מהנדס או טכנאי הקשור למעליות) – זה היועץ המושלם. אחרת: הכי טוב זה לקבל הצעות מחיר מכמה חברות ולהתחיל לשאול שאלות על ההבדלים ביניהם.
18-06-2006 02:07:00
צוות הפורום
שאלה רחבה
שאלת שאלה רחבה אענה בקצרה:
תלוי מאוד האם המעלית חדשה או ישנה, איזה לוח פיקוד ומאיזה תוצרת. מכאן נדע האם כדאי לך לעשות שירות כולל ביטוח לחלפים או לא.
בדוק מספר הצעות מחיר רב ככל שניתן, תגלה כי ישנם פערי מחירים גדולים מאוד, ככלל אני ממליץ לך לבצע חוזה עם חברה גדולה וותיקה ולא חברה שזה עתה קמה או חאפרים (ויש הרבה כאלה).
בדוק האם לחברה יש מעליות נוספות בבנינים סמוכים, שכן השירות יהיה זמין יותר אליך. הכי חשוב בחוזה (מלבד המחיר) הוא זמן התגובה והטיפול גם בחילוץ ממעלית וגם בתיקון המעלית.
תלוי מאוד האם המעלית חדשה או ישנה, איזה לוח פיקוד ומאיזה תוצרת. מכאן נדע האם כדאי לך לעשות שירות כולל ביטוח לחלפים או לא.
בדוק מספר הצעות מחיר רב ככל שניתן, תגלה כי ישנם פערי מחירים גדולים מאוד, ככלל אני ממליץ לך לבצע חוזה עם חברה גדולה וותיקה ולא חברה שזה עתה קמה או חאפרים (ויש הרבה כאלה).
בדוק האם לחברה יש מעליות נוספות בבנינים סמוכים, שכן השירות יהיה זמין יותר אליך. הכי חשוב בחוזה (מלבד המחיר) הוא זמן התגובה והטיפול גם בחילוץ ממעלית וגם בתיקון המעלית.
18-06-2006 03:28:00
יוסי קרקו
המעלית בת 20 בערך
קודם כל,תודה רבה על התגובות…ולשאלתך:
המעלית שייכת ל"כפיר מעליות" שלהבנתי כבר לא קיימת…
היא דיי עתיקה-בת 20 שנה בערך וכעת אנו רוצים להחליף בה את לוח הפיקוד והבקר .
על השיפוץ ,אגב,דורשים מאיתנו 20000 ש"ח כולל מע"מ…האם זה מחיר סביר?
קיבלנו הצעות מחיר מכמה חברות וכולן מתנות את השיפוץ בהסכם שירות כשהמחירים נעים בין 250 ל-350 ש"ח.
כשהנמוך הוא בלי חלפים והגבוה עם…
המעלית שייכת ל"כפיר מעליות" שלהבנתי כבר לא קיימת…
היא דיי עתיקה-בת 20 שנה בערך וכעת אנו רוצים להחליף בה את לוח הפיקוד והבקר .
על השיפוץ ,אגב,דורשים מאיתנו 20000 ש"ח כולל מע"מ…האם זה מחיר סביר?
קיבלנו הצעות מחיר מכמה חברות וכולן מתנות את השיפוץ בהסכם שירות כשהמחירים נעים בין 250 ל-350 ש"ח.
כשהנמוך הוא בלי חלפים והגבוה עם…
18-06-2006 12:56:00
צוות הפורום
יפה
קודם כל העשרת אותנו בפרטים אולם חסרים עוד רבים: כמה קומות יש בבניין, מה גודל המעלית (כמה נוסעים) תוצרת וכ´ו.
לשאלתך, כפיר מעליות קיימת בהחלט, שווה לקבל כמה שיותר הצעות מחיר, המחיר החודשי לדמי השירות שקיבלת הוא סביר בהחלט. אם אתם מחליפים את לוח הפיקוד (אולי גם את תא הנוסעים, אינני יודע מה מצבו), דרוש לקבל אחריות על לוח הפיקוד לפחות לשלוש שנים, ואז אין צורך בביטוח הכולל חלפים.
החלקים היקרים ביותר במעלית הם לוח הפיקוד, מנוע וכבלים.
אם מצבם של שלושת אלא סביר, רצוי לא לעשות ביטוח חלפים, שאר החלפים כגון: החלפת בלמים, נעלים נגדיות, ופה ושם איזה לחצן כזה או אחר, לאורך זמן לא משתלם לשלם בעבור ביטוח החלפים, יחד אם זאת בתים רבים רוצים לקנות להם את השקט הנפשי ולכסות עצמם מעלויות נוספות.
שים לב, ברוב חברות המעליות (אולי כולם) ביטוח החלפים אינו כולל לוח פיקוד, מנוע/ים והחלפת כבלים.
לשאלתך, כפיר מעליות קיימת בהחלט, שווה לקבל כמה שיותר הצעות מחיר, המחיר החודשי לדמי השירות שקיבלת הוא סביר בהחלט. אם אתם מחליפים את לוח הפיקוד (אולי גם את תא הנוסעים, אינני יודע מה מצבו), דרוש לקבל אחריות על לוח הפיקוד לפחות לשלוש שנים, ואז אין צורך בביטוח הכולל חלפים.
החלקים היקרים ביותר במעלית הם לוח הפיקוד, מנוע וכבלים.
אם מצבם של שלושת אלא סביר, רצוי לא לעשות ביטוח חלפים, שאר החלפים כגון: החלפת בלמים, נעלים נגדיות, ופה ושם איזה לחצן כזה או אחר, לאורך זמן לא משתלם לשלם בעבור ביטוח החלפים, יחד אם זאת בתים רבים רוצים לקנות להם את השקט הנפשי ולכסות עצמם מעלויות נוספות.
שים לב, ברוב חברות המעליות (אולי כולם) ביטוח החלפים אינו כולל לוח פיקוד, מנוע/ים והחלפת כבלים.
19-06-2006 00:38:00
יוסי קרקו
פרטים נוספים
טוב..קודם כל…טעיתי ביצרנית המעלית-
המעלית שייכת ל"מגן מעליות" ולא "כפיר".
הבניין הוא בן 4 קומות (5 יחד עם לובי),מס´ הנוסעים הוא 4 ומצב המנוע והכבלים סביר בהחלט (לפחות ע"פ מה שאמר המהנדס בבדיקה האחרונה)…
בחוזה השירות שנשלח אליי נכתב שהשירות הוא "שירות רגיל",חילוץ לכודים 24 שעות ביממה ,שעות פעילות בין 7:30-16:30 ושהחברה מחוייבת באחזקת מלאי חלקי חילוף עבור מעלית מתוצרתה.
א) מאחר שהחברה שייצרה את המעליתשלנו כבר לא קיימת-האם עליי לוודא שנותנת השירות מחזיקה בחלפים למעלית זו?
ב)האם המחיר שקיבלתיח עבור החלפת לוח הפיקוד,הבקר והאינסטלציה החשמלית סביר?(20000 ש"ח כולל)
ג) נאמר לי שזמן האספקה הוא 3 חדשים-האם זה לא זמן ארוך מדי?
ד)האם נהוג לשלם מראש את כל התשלום לפני מועד השיפוץ?
המעלית שייכת ל"מגן מעליות" ולא "כפיר".
הבניין הוא בן 4 קומות (5 יחד עם לובי),מס´ הנוסעים הוא 4 ומצב המנוע והכבלים סביר בהחלט (לפחות ע"פ מה שאמר המהנדס בבדיקה האחרונה)…
בחוזה השירות שנשלח אליי נכתב שהשירות הוא "שירות רגיל",חילוץ לכודים 24 שעות ביממה ,שעות פעילות בין 7:30-16:30 ושהחברה מחוייבת באחזקת מלאי חלקי חילוף עבור מעלית מתוצרתה.
א) מאחר שהחברה שייצרה את המעליתשלנו כבר לא קיימת-האם עליי לוודא שנותנת השירות מחזיקה בחלפים למעלית זו?
ב)האם המחיר שקיבלתיח עבור החלפת לוח הפיקוד,הבקר והאינסטלציה החשמלית סביר?(20000 ש"ח כולל)
ג) נאמר לי שזמן האספקה הוא 3 חדשים-האם זה לא זמן ארוך מדי?
ד)האם נהוג לשלם מראש את כל התשלום לפני מועד השיפוץ?
22-06-2006 01:35:00
צוות הפורום
שידרוג המעלית
מחיר דמי השירות החודשי שקיבלת הוא סביר.
באשר לשידרוד עצמו, חסרים פרטים אודות המעלית ומה הולכים לשים במקום, אולם כאן לא נוכל לעזור מלבד המלצתנו לבדוק כמה שיותר חברות ולקבל כמה שיותר הצעות מחיר !!!
לגבי תשלומים בהחלט לא נהוג לשלם מראש.
השאיפה שלך צריכה להיות לשלם כמה שיותר בגמר העבודה לשביעות רצונך.
באשר לשידרוד עצמו, חסרים פרטים אודות המעלית ומה הולכים לשים במקום, אולם כאן לא נוכל לעזור מלבד המלצתנו לבדוק כמה שיותר חברות ולקבל כמה שיותר הצעות מחיר !!!
לגבי תשלומים בהחלט לא נהוג לשלם מראש.
השאיפה שלך צריכה להיות לשלם כמה שיותר בגמר העבודה לשביעות רצונך.