בלובי המשותף ל 2 דירות קיים מצב ששכן שם ליד דלת ביתו את הטרקטורןן של בנו. האם מותר לי להגיד לו שזה מהווה מטרד ולבקש ממנו להוציא אותו. יש לציין כי הטרקטורון נמצא צמוד לדלתו ולא סוגר לי את הנתיב מעבר או הגישה אלי הביתה ואינו נמצא כלל בשטח הכניסה לבית שלי.
כמו כן האם מותר לו גם להעמיד בחוץ את המתקן של בקבוקי המים של נביעות
כמו כן האם מותר לו גם להעמיד בחוץ את המתקן של בקבוקי המים של נביעות
02-10-2013 11:43:00
עפר שחל
ת
מן הראוי שהוועד יטפל בכך ולא רק לגבי מקרה בודד אלא יקבע נהלים ברורים לכולם, יתלה על לוח המודעות וכך ידעו כולם מה מותר ומה אסור.
ככלל ברכוש משותף ניתן לעשות שימוש רגיל וסביר גם בלי לבקש אישור מראש.
שימוש סביר הוא שימוש שלא מפריע או מונע מאחרים לעשות שימוש דומה. יש לנהוג זהירות בהנחת כל מיני חפצים בחדר מדרגות ולובי, זה עלול להוות מכשול וגם לכער. אבל אין מנוס לעיתים מכך. כל מקרה נבחן לגופו, האם יש אלטרנטיבה או מיקום חלופי טוב יותר וכד´.
ככלל ברכוש משותף ניתן לעשות שימוש רגיל וסביר גם בלי לבקש אישור מראש.
שימוש סביר הוא שימוש שלא מפריע או מונע מאחרים לעשות שימוש דומה. יש לנהוג זהירות בהנחת כל מיני חפצים בחדר מדרגות ולובי, זה עלול להוות מכשול וגם לכער. אבל אין מנוס לעיתים מכך. כל מקרה נבחן לגופו, האם יש אלטרנטיבה או מיקום חלופי טוב יותר וכד´.
