שלום רב,
אני גרה בבנין חדש בן 24 קומות , 92 משפחות. מיסי הועד מתפלגים באופן הבא:
דירת 3 חדרים משלמת 350 ש"ח
דירת 4 חדרים משלמת 392 ש"ח
ואילו 5 חדרים משלמת כ-450 ש"ח.
יש בבנין חדר דיירים שניתן לעשות בו אירועים. החדר מאובזר במגזנים שניתנו על ידי הקבלן ובשולחנות וכיסאות שניקנו על ידי הועד.
מה הנוהג לגבי השימוש בחדר דיירים?
אנשים עורכים בו מסיבות, ימי הולדת , בר מצווה, שבת חתן וכו… האם כל דיירי הבניין אמורים לשאת בעלויות תיפעול החדר? הייתה הצעה שכל מי שמשתמש בחדר ישלם תשלום סימלי עבור השימוש , אולם נציגות הועד סוברת שתשלום מיסי הועד הינו יקר גם ככה ואין צורך לגבות סכום מכל משתמש.
שאלתי היא האם זה מקובל לגבות תשלום סמלי מכל משתמש ובכך לא להעמיס על הוצאות הבנין והועד?
וכן האם לועד יש זכות להחליט על כך או שיש צורך להביא את הצעה להצבעה באסיפה?
תודה רבה!!!
אני גרה בבנין חדש בן 24 קומות , 92 משפחות. מיסי הועד מתפלגים באופן הבא:
דירת 3 חדרים משלמת 350 ש"ח
דירת 4 חדרים משלמת 392 ש"ח
ואילו 5 חדרים משלמת כ-450 ש"ח.
יש בבנין חדר דיירים שניתן לעשות בו אירועים. החדר מאובזר במגזנים שניתנו על ידי הקבלן ובשולחנות וכיסאות שניקנו על ידי הועד.
מה הנוהג לגבי השימוש בחדר דיירים?
אנשים עורכים בו מסיבות, ימי הולדת , בר מצווה, שבת חתן וכו… האם כל דיירי הבניין אמורים לשאת בעלויות תיפעול החדר? הייתה הצעה שכל מי שמשתמש בחדר ישלם תשלום סימלי עבור השימוש , אולם נציגות הועד סוברת שתשלום מיסי הועד הינו יקר גם ככה ואין צורך לגבות סכום מכל משתמש.
שאלתי היא האם זה מקובל לגבות תשלום סמלי מכל משתמש ובכך לא להעמיס על הוצאות הבנין והועד?
וכן האם לועד יש זכות להחליט על כך או שיש צורך להביא את הצעה להצבעה באסיפה?
תודה רבה!!!
20-07-2012 14:21:00
גיורא_מ מגל
חדר דיירים ותשלום מיסי ועד
אין כאן פתרון קסם. העצה הכי טובה שאנו יכולים להציע היא להעלות את הנושא באסיפת הדיירים הראשונה ולקבל החלטה מחייבת לכאן או לכאן אבל להחליט.
21-07-2012 22:07:00
צוות הפורום
חדר אירועים
המלצתי, אתם חייבים להתכנס (צוות מצומצם) ולהחליט נהלים לשימוש בחדר זה ולעגן אותם בתקנון הבית המשותף.
אני בהחלט ממליץ לכם:
א. את הניקיון, החשמל והאחזקה השוטפת כן לקחת מקופת ועד הבית והמנקה תיכנס לשם בתדירות שתחליטו.
ב. כל אחד שעושה אירוע, כן ישלם סכום מסויים נוסף (סמלי) וכן יש לקבוע בכתב ואף להחתים כל אחד שמקבל מפתח לחדר טרם האירוע כי הוא מקבל אותו נקי וכך גם מתחייב להחזירו. כל פגם, נזק, אובן או גניבה – באחריות המשתמש, יש לשמור על רעש סביר וכן להגביל את שעות הפעילות.
הואיל והבניין חדש, טוב תעשו אם תזדרזו לקבוע נהלים ברורים ומוסכמים לפני שייקבעו עובדות שלא תוכלו לשנות.
אני בהחלט ממליץ לכם:
א. את הניקיון, החשמל והאחזקה השוטפת כן לקחת מקופת ועד הבית והמנקה תיכנס לשם בתדירות שתחליטו.
ב. כל אחד שעושה אירוע, כן ישלם סכום מסויים נוסף (סמלי) וכן יש לקבוע בכתב ואף להחתים כל אחד שמקבל מפתח לחדר טרם האירוע כי הוא מקבל אותו נקי וכך גם מתחייב להחזירו. כל פגם, נזק, אובן או גניבה – באחריות המשתמש, יש לשמור על רעש סביר וכן להגביל את שעות הפעילות.
הואיל והבניין חדש, טוב תעשו אם תזדרזו לקבוע נהלים ברורים ומוסכמים לפני שייקבעו עובדות שלא תוכלו לשנות.
26-07-2012 02:10:00
אלי קידר
חדר דיירים – אקוסטיקה
גם בבניין שלנו יש חדר דיירים למסיבות שהוזכרו. נקבע תקנון שימוש וכן נקבע אחראי חדר דיירים. המפתח ניתן על ידו תמורת פקדון של 150 ש"ח לוודא נקיון החדר. באם החדר בנוקה כיאות הפקדון מוחזר. באם לא המנקה מנקה ומקבל הכסף. הכי חשוב, יש להתקין ביעדוד אקוסטי על כל שטח התקרה אחרת הרעש באולם יהיה עצום ולא תהיה הנאה בעריכת האירוע.