קבוצת YIG פרצה בסערה לתוך עולם ניהול המבנים לפני כשנה ומאז היא אינה מפסיקה להתרחב ולקחת תחתיה איזורים רבים ומבנים מגוונים מהצפון לדרום – הכל באמצעות תפיסה חדשנית, בינתחומית וייחודית בכל מקום אליו היא מגיעה.
החברה הוקמה על ידי בוגרי תעשיות ההיי-טק, הפיננסים וניהול המבנים מתוך הבנה כי מתן שירותי תחזוקה וניהול לבניינים משותפים, הפך ל "–אוקיינוס אדום:" שוק עמוס תחרות וגופים קטנים, המעניקים שירותים מוגבלים שאיכותם הולכת ויורדת באופן מתמיד ומביאים יותר ויותר וועדי בניינים לתחושת תסכול ואכזבה וכן בחירה בניהול עצמאי של
המבנה, אף שאינו יכול לעמוד בדרישות המקצועיות הנחוצות.
הבינתחומיות של מקימי החברה באה לידי ביטוי מיד במבנה הייחודי שלה, הנחלק לארבע חטיבות, כל אחת מהן בעלת צוותים מומחים בתחומם והן פועלות בסינרגיה בכל אחד מהמבנים:
חטיבת הניהול והאחזקה, האחראית לפיקוח על מערכות הבניין, טיפול תחזוקתי מלא, ניקיון וגינון ואיזורים ירוקים. החטיבה מאפשרת לכל בניין מנהל איזור אישי, הזמין 24.7 לדיירים ומאפשר מענה לכל קריאה (בטווח זמן של עד 4 שעות! ושעתיים לכל קריאת חירום)
חטיבת הפיננסים, האחראית לטיפולים השונים של גבייה, כולל טיפול בפיגורי תשלומי וועד וכן התראות ודרישות תשלום באמצעות הזרוע המשפטית, ניתוח מאזנים וניהול תקציב בניין.
חטיבת העיצוב, המתמחה בעיצוב לובאים, טיפוחם והשבחתם – בין היתר בריהוט חדש, גופי תאורה מעוצבים, ציורי קירות, מסכי תצוגה רחבים מתמזגים ועוד.
החטיבה הירוקה, המתמחה בהפיכת הבניין לירוק ובריא ובעל דירוג אנרגטי נמוך תוך שימוש במשאבים טבעיים (צבעים ללא רעלנים, תוספות בנייה מפירוקים ועוד) והתקנת מערכות סולאריות על גגות המבנה באופן המאפשר ערך סביבתי מוסף לצד חסכון כלכלי ניכר.
מתודה זו, של עבודה היקפית של ארבע זרועות החובקות כל מבנה באופן אופטימלי, היא האחראית ליצירת תהליך המשביח את ערכו של כל נכס מרגע כניסת החברה אליו, לצד ניהולו. סמנכ"לית הכספים בחברה, יסמין איבגי, מחדדת את הדברים –
"התפיסה שלנו הייתה ברורה מהרגע שהבנו שאנחנו מתכוונים לשנות סדרי בראשית בתחום ניהול המבנים: העידן של אחזקת מבנים דלילה וזולה מכל הבחינות, נגמר. אנחנו מגיעים כדי להשביח את המבנה, לא רק לנהל אותו. זה מתחיל בצמצום הבלאי לכמעט אפס עם זמני מענה מיידיים לכל קריאה, בין אם מדובר בהחלפת נורה שנשרפה ו-וודאי אם זו נזילה בצנרת ראשית או חלילה פיצוץ בביוב. זה עובר דרך תהליכי גבייה מוקפדים של כל דיירי הבניין וטיפול משפטי גם בספקים חיצוניים שלא עומדים בהבטחות כלפי הוועד, ממשיך דרך עמידה בסטנדרטים שלנו מצדו של כל אחד מנותני השירות – ויהיו אלו חברות המעליות או ביטוחי הבניין השונים – ונגמר בהפיכת הבניין כולו לירוק, חסכוני בהוצאה כספית ושימוש במשאבים ובריא לסביבה ולדיירים. אנחנו מייצרים בצורה הזו עלייה של בין 8%-2% בערך הנכס, בתוך שנה מהרגע שנכנסנו אליו. כך, מתקבלת חבילת שירות שכשהוועדים נחשפו אליה במרכז ובצפון, בטח בעלויות האטרקטיביות שלה, הביקוש הפך למטורף. ובצדק."
ומה עוד צופן העתיד לבניינים הקיימים והמצטרפים לקבוצת ?YIG איבגי מוסיפה- "אנחנו כל הזמן מעשירים את מכלול השירותים שלנו. כל הזמן מגדילים את השבחת הבניין, ואת חוויית המשתמש של הדיירים. הוספנו לאפליקציית הדיירים המתקדמת שלנו גם מועדון דיירים, שבו כל אחד מהם יכול להזמין לדירה בעלי מקצוע שמיינו עבורם ומעניקים להם הנחות גבוהות לכל צורך, החל מהנדימן ועד למטבח חדש, או אפילו משכנתאות. הוספנו צוותי עיצוב גרפי שמעצבים שילוטים יחודיים לבנייני, אנחנו מציעים ניהול קהילות צרכנים בבניין ועוד. מבחינתנו, התפיסה ההיי-טקיסטית שלנו,
שאנחנו כל הזמן חייבים גם לשמור על איכות מקסימלית וגם להוסיף עוד ועוד לחווית המשתמש של הדייר והוועד,
הופכת אותנו לאפל של עולם ניהול המבנים. לא פחות."
לאתר האינטרנט של YIG – לחצו כאן
להתקשרות חייגו עכשיו – 050-9620222
לחצו ל חברות ניהול ועד בית נוספות באינדקס בעלי המקצוע לוועדי בתים של הפורטל