ביקשנו להתנתק משרותיה של חברה המתחזקת מעליות. עפ"י החוזה איתם הודענו על כך 30 יום מראש. החברה דורשת תשלום של שלושה חודשים ומסתמכת על צו הפיקוח על המצרכים והשרותים. החוזה נחתם ביננו לפני למעלה מ-13 שנה . האם צודקת החברה בתביעתה? מהם השרותים שעל החברה לספק במשך שלושת החודשים , והאם חובה לשלם לה גם אם מוותרים על שירותיה בתקופה זו ?
תודה.
תודה.
05-07-2007 23:38:00
עפר שחל
תשובה
עמדת החברה נראית לא סבירה. בפרט אחרי זמן כה ארוך.
צריך אמנם לעיין בהסכם במלואו אך לכאורה אם כתוב בו שניתן לסיימו בהודעה מראש של חודש ימים כך הדבר.
באותו חודש עליהם לספק את אותו שרות כבעבר.
אם מוסכם בין הצדדים כי אין נזקקים לשרותיה אזי יש לסכם גם את אי התשלום. זה לא מובן מאליו ולא נובע אחד מהשני.
צריך אמנם לעיין בהסכם במלואו אך לכאורה אם כתוב בו שניתן לסיימו בהודעה מראש של חודש ימים כך הדבר.
באותו חודש עליהם לספק את אותו שרות כבעבר.
אם מוסכם בין הצדדים כי אין נזקקים לשרותיה אזי יש לסכם גם את אי התשלום. זה לא מובן מאליו ולא נובע אחד מהשני.
06-07-2007 00:30:00
שמואל אורבך
תחזוקת מעלית
כאיש מעליות.החוזה שעליו אתם חתומים מגדיר כיצד אפשר להתנתק מחב´ המעליות,בהחלט לא 30 יום בהודעה מראש,אלא לפחות ב3 חודשים.יש להכנס אתם למשא ומתן על פשרה ו/או להגדיר מחדש את צורת ואופן התחזוקה של המעלית,עם סנקציה להתנתקות מיידית .כך אני נוהג וזה עובד.