יש לי משכנתא של 570000ש"ח לעוד 18 שנה.
מכרתי את דירתי ויש לי בחשבון הבנק כרגע 909000 ש"ח.
ברצוני כמובן להחזיר את כל המשכנתא אבל הבנק רוצה 23000 ש" עמלת פרעון.(לקחתי ב-4.95 וריבית ממוצעת 4.5) מה הנך ממליץ לעשות ?לא בא לי לשלם להם 23000 ש"ח.
לחכות שהריבית הממוצעת תעלה ואז לשלם ובינתיים להשקיע את הכסף ומהריבית לשלם את ההחזר?
נאם הריבית עומדת לעלות?
תודה מראש רונן
מכרתי את דירתי ויש לי בחשבון הבנק כרגע 909000 ש"ח.
ברצוני כמובן להחזיר את כל המשכנתא אבל הבנק רוצה 23000 ש" עמלת פרעון.(לקחתי ב-4.95 וריבית ממוצעת 4.5) מה הנך ממליץ לעשות ?לא בא לי לשלם להם 23000 ש"ח.
לחכות שהריבית הממוצעת תעלה ואז לשלם ובינתיים להשקיע את הכסף ומהריבית לשלם את ההחזר?
נאם הריבית עומדת לעלות?
תודה מראש רונן
06-11-2005 22:08:00
רמי טוטאי
תגובה
יש סיכוי טוב שהריבית הממוצעת תעלה אבל לא כעת אלה בשנת 2006 בלבד ,הסיבה היא שריבית זו מתפרסמת ברשומות רק לאחר חודשיים מיום הפירסום .
לכן ,המלצתי היא ,אם הנך מקבל על הכסף הנזיל שנמצא ברשותך ריבית גבוהה יותר מריבית 4.95% ,בכל אפיק השקעה אחר ,עדיף להשקיע שם את הכסף ,אם לא ,אין טעם לחכות אלה לרוץ לבנק ולסלק מיידית .
בהצלחה.
לכן ,המלצתי היא ,אם הנך מקבל על הכסף הנזיל שנמצא ברשותך ריבית גבוהה יותר מריבית 4.95% ,בכל אפיק השקעה אחר ,עדיף להשקיע שם את הכסף ,אם לא ,אין טעם לחכות אלה לרוץ לבנק ולסלק מיידית .
בהצלחה.
