רכשנו דירה בת 3.5 שנים בבניין משותף.
כאשר אנחנו מעוניינם להתקלח אנחנו נאלצים להשאיר את הברז פחות על מקסימום חום באמבטיה דקות ארוכות עד להגעת המים ואז אנחנו מתחילים לכוון אותם לחום הרצוי ולהתקלח.
אציין כי ברגע שאני מצליחה להגיע באמבטיה אחת למים חמים, המים זמינים למקלחת גם במקלחת בחדר ההורים.
כמובן אם עובר זמן ארוך מאז – שוב צריך לפתוח את המים ולהמתין כ- 5 דקות
בנתיים המים זורמים ובעוצמה מלאה.
מה התקלה ? האם זה משהו בסיסי בבניה או שזה משהו פתיר. אם כן – איך ניתן לפתור את זה?
האם עליי לפנות לקבלן בנושא?
כאשר אנחנו מעוניינם להתקלח אנחנו נאלצים להשאיר את הברז פחות על מקסימום חום באמבטיה דקות ארוכות עד להגעת המים ואז אנחנו מתחילים לכוון אותם לחום הרצוי ולהתקלח.
אציין כי ברגע שאני מצליחה להגיע באמבטיה אחת למים חמים, המים זמינים למקלחת גם במקלחת בחדר ההורים.
כמובן אם עובר זמן ארוך מאז – שוב צריך לפתוח את המים ולהמתין כ- 5 דקות
בנתיים המים זורמים ובעוצמה מלאה.
מה התקלה ? האם זה משהו בסיסי בבניה או שזה משהו פתיר. אם כן – איך ניתן לפתור את זה?
האם עליי לפנות לקבלן בנושא?
19-08-2010 08:26:00
דורון טרייביש
עד שהמים החמים מגיעים
אין זו תקלה כניראה שהדוד נימצא רחוק מהמקלחת והצינור לא מבודד לכן לוקח זמן עד שהמים גורמים לצינור להתחמם ולשמור על חום המים בדרך כלל זה אמור לקחת כ-6 ליטר מים שאותם אפשר לשמור בדלי לצורך שטיפת ריצפה או להשקיה של הצמחים.
