בס"ד
יש לי חדר פרטי על הגג שבנוי על שטח שהודצמד לדירתי ,
( על הגג של החדר הזה מותקן דוד שמש של שכן )
יש צורך לבצע איטום + זיפות על החדר הזה
מי אמור לשאת בהוצאות אני בלבד או גם הדיירים הנוספים בבניין ?
יש לי חדר פרטי על הגג שבנוי על שטח שהודצמד לדירתי ,
( על הגג של החדר הזה מותקן דוד שמש של שכן )
יש צורך לבצע איטום + זיפות על החדר הזה
מי אמור לשאת בהוצאות אני בלבד או גם הדיירים הנוספים בבניין ?
18-11-2012 15:01:00
דורון טרייביש
רק את מאחר והחדר שלך
זה שעל הגג עומד דוד שמש אינו קשור לאיטום
