יש לי הצעת מחיר מקבלן איטום שאומר שהרטיבות והסדקים הם בקירות חיצוניים
אותו ועד כבר שילם לשלוש משפחות אחרות על בדיוק אותו דבר אבל משום מה מסרב לשלם עבור התיקונים אצלי.
מה עלי לעשות?
שלחתי מייל עם תמונות עדכניות ואמרתי להם שאם לא ישלמו לי כפי ששילמו לאחרים ולפי החוק, אאלץ לתבוע את הועד.
מה עושים מפה?
אותו ועד כבר שילם לשלוש משפחות אחרות על בדיוק אותו דבר אבל משום מה מסרב לשלם עבור התיקונים אצלי.
מה עלי לעשות?
שלחתי מייל עם תמונות עדכניות ואמרתי להם שאם לא ישלמו לי כפי ששילמו לאחרים ולפי החוק, אאלץ לתבוע את הועד.
מה עושים מפה?
תודה מראש
30-11-2013 12:18:00
יוד דלת
אתה יכול לתבוע את הוועד אצל המפקח למתן צו עשה. כמו
כן לחילופין אתה יכול לתקן על חשבונך ולדרוש שיפוי מהוועד (ואם הוא יסרב תוכל לתבוע אותו כספית אצל המפקח).
אם אתה מתקן על חשבונך עליך לעמוד בכמה תנאים:
1. היה פגם.
2. התיקון חיוני.
3. המחיר סביר.
4. העבודה ברמה נאותה.
אם אתה מתקן על חשבונך עליך לעמוד בכמה תנאים:
1. היה פגם.
2. התיקון חיוני.
3. המחיר סביר.
4. העבודה ברמה נאותה.
30-11-2013 21:28:00
עפר שחל
ת
אני לא יכול לגבות את התשובה שקיבלת. התשובה מטעה.
01-12-2013 12:26:00
יוד דלת
אשמח לקבל תיקון
01-12-2013 15:53:00
עפר שחל
ת
אסור להמליץ לשואלים לתקן בעצמם. זה גם לא לחלופין.
זה בדלית ברירה ממש. אכן כאשר מתקנים במקום הועד יש לעמוד בשורה של תנאים לפי "ברטה רוס" אבל בל נמהר להכניס ל"הרפתקה" זו דיירים.
זה בדלית ברירה ממש. אכן כאשר מתקנים במקום הועד יש לעמוד בשורה של תנאים לפי "ברטה רוס" אבל בל נמהר להכניס ל"הרפתקה" זו דיירים.
