אנו גרים בבניין שנבנה בסוף שנות ה80. במקלט שלנו אין ולא הייתה מערכת איוורור וסינון. 2 מתוך 6 הדיירים בבניין מעוניינים להתקין מערכת כזו, לאור המצב בארץ. הבנו שמ2010 יש חוק של פיקוד העורף שמחייב התקנת מערכת איוורור וסינון בכל בית חדש שנבנה. האם זה אומר שגם בבניין שלנו, אם מישהו מהדיירים חפץ בכך, חלה חובה על כל הדיירים להשתתף במימון מערכת האיוורור והסינון? או שרק מי שמעוניין בכך מחוייב לממן את זה?
תודה
תודה
30-08-2013 12:29:00
עפר שחל
ת
מאחר ומדובר בתוספת לקיים נדרשת הסכמה מצד כל הדיירים או לכל הפחות ניתן לבצע זאת אך רק במימון של התומכים בכך.
אני לא מכיר חוק שמחייב לעשות זאת בכל מקלט קיים. איני יודע גם מה העלויות. אני מציע שתזמינו מישהו מפיקוד העורף שיבדוק תקינות המקלט.
אני לא מכיר חוק שמחייב לעשות זאת בכל מקלט קיים. איני יודע גם מה העלויות. אני מציע שתזמינו מישהו מפיקוד העורף שיבדוק תקינות המקלט.
