שלום
כבר כמה חודשיים אנחנו בודקים איזה רוב דרוש להתקנת דלת בצורכי ביטחון ללא תשלום דרוש מדיירים.
יש חוק ברור במדינת ישראל?
כל אחד נותן את פרשנותו לחוק,אנחנו מבולבלים!!!
איזה רוב דרוש?אפשר להיסתמך על פס"ד?על סעיפ ספציפי בחוק?
כבר כמה חודשיים אנחנו בודקים איזה רוב דרוש להתקנת דלת בצורכי ביטחון ללא תשלום דרוש מדיירים.
יש חוק ברור במדינת ישראל?
כל אחד נותן את פרשנותו לחוק,אנחנו מבולבלים!!!
איזה רוב דרוש?אפשר להיסתמך על פס"ד?על סעיפ ספציפי בחוק?
25-09-2011 16:54:00
נחמיה פלוטקין
השאלה אינה מובנת
כדאי אולי להיעזר במישהו שיכתוב את השאלה באופן מפורט עד כמה שניתן. מה אתם רוצים? מי רוצה? מה זה "ללא תשלום"?
וכו´
וכו´
25-09-2011 19:10:00
גבי לסר
התקנת דלת כניסה + אינתרקום רוב רגיל?
אני מנסה להיות יותר ברור.
בבית משוטף 7 דיירים,5 תומכים בהתקנת דלת+אינטרקום,אחד נגד אחד לא מתעניין.
יש כרגע בחשבון ועד בית כל הכסף דרוש לשיפוץ,אין צורך בתשלום נוסף של הדיירים.
לא מצליחים להגיע לתשובה חד משמעית העם דרוש רוב מוחלת להתקנת דלת או מספיק רוב רגיל.
תודה
בבית משוטף 7 דיירים,5 תומכים בהתקנת דלת+אינטרקום,אחד נגד אחד לא מתעניין.
יש כרגע בחשבון ועד בית כל הכסף דרוש לשיפוץ,אין צורך בתשלום נוסף של הדיירים.
לא מצליחים להגיע לתשובה חד משמעית העם דרוש רוב מוחלת להתקנת דלת או מספיק רוב רגיל.
תודה
