שלום
אני משפץ את דירתי והחלטתי להתקין דוד חשמל בקיר החיצוני של המרפסת של האמבטיה הפונה לעורף הביניין (חניה).
אני רוצה לציין שלא ניתן להתקין דוד שמש מפני שבקומה האחרונה יש פנטהוז והדיירת לא מוכנה לשים על הגג שלה דודי שמש והיא טוענת שהגג שייך לה.
כאשר המתקין של הדוד בא להתקין את הדוד היא התחילה לאיים עלינו שהיא תגיש תביעה והסברנו לה שבדקנו בעירייה מבחינת הפיקוח אין חוק שאוסר על כך ולפי דעתנו הדוד הוא כמו התקנת מנוע של מזגן שיש בכל מקום בביניין.
האם יש עילה לתביעה והאם מותר לי להתקין דוד חשמל בקיר החיצוני?
חשוב לציין שהבנין בן 35 שנה לפחות וקומה ראשונה
תודה.
03-06-2011 06:26:00
דורון טרייביש
תלית דוד בקיר חיצוני
ראשית אסור לתלות דוד על קיר חיצוני ובטח לא מעל חניה.
לגבי עיניין הגג צריך לבדוק ברשם בתים משותפים האם הגג שייך לפנהאוס או שזה גג משותף.
לגבי עיניין הגג צריך לבדוק ברשם בתים משותפים האם הגג שייך לפנהאוס או שזה גג משותף.
