הותקנה אצלינו אסלה חדשה (במסגרת שיפוץ חדר אמבטיה), אולם
עכשו, מפלס המים עולה גבוה מידי בעת הורדת המים.
זה קורה גם כשמשתמשים בידית הקטנה ואפילו רק בחלק ממנה (כלומר: מורידים את הידית ומיד מרפים).
אציין כי גם הספיקה (ה"לחץ") נראית לי עכשו גבוהה יותר מאשר קודם למרות שלא החלפנו את הניאגרה אלא רק הפכנו את המנגנון הפנימי לכיוון הנגדי.
האם יתכן שהבעיה נובעת מהתקנה לקויה?
תודה מראש על התשובה
עכשו, מפלס המים עולה גבוה מידי בעת הורדת המים.
זה קורה גם כשמשתמשים בידית הקטנה ואפילו רק בחלק ממנה (כלומר: מורידים את הידית ומיד מרפים).
אציין כי גם הספיקה (ה"לחץ") נראית לי עכשו גבוהה יותר מאשר קודם למרות שלא החלפנו את הניאגרה אלא רק הפכנו את המנגנון הפנימי לכיוון הנגדי.
האם יתכן שהבעיה נובעת מהתקנה לקויה?
תודה מראש על התשובה
24-12-2013 19:25:00
דורון טרייביש
האסלה לא מותקנת נכון או שהיציאה לביוב לא נכונה
