במקרה שנותר חבר וועד אחד , האם הוא יכול להפוך עצמו ליו"ר ולבחור עוד חברי וועד על דעת עצמו?
05-07-2014 23:56:00
אלון ארונוביץ
טוב שהתפטרת מהוועד אם לא למדת את הכללים
טוב שהתפטרת מהוועד
השבתי לך בצורה מסודרת כבר אבל בחרת לענות לא במקום .
כמו כן במקום לשאול את כל השאלות שלך בבת אחת במקום אחד אתה לא רק ששואל אותם כל פעם בנפרד אלא עושה מעשה עקום ולא עונה בצורה במוסדרת במקום המיועד בפורום שמאפשר שרשור ומעקב אחרי התשובות. כך שאם כך נהגת כחבר וועד טוב שאינך חבר וועד יותר.
אני נדהם תמיד מחדש כיצד אנשים לוקחים על עצמם תפקידים ולא קוראים ולו 4 עמודים מתומצתים מה הכללים לגביהם זה מלמד משהוא על הרצינות וחוסר התום לב של שואל מתחכם שלאחר שמתפטר מנסה לברר מה אומר החוק .מה עשית בזמן הכהונה שלך לפי מה נהגת !!!???.
כך שדי הזוי שהיית בוועד ולא קראת מה הכללים החלים לגביך עצמך אז כיצד פעלת לפי תחושות מצב רוח מה שבא לך עשית רק כעת שאתה לא בוועד אתה רוצה לדעת. מדוע לא למדת קודם .
כתבתי לך עיין בתקנון המצוי שם יש תשובות לכל השאלות שלך.
לגבי כספים צריך שיהיה חבר וועד גזבר.
אגב יו"ר לוועד אין תפקיד כזה בחוק.
בחירת חברי וועד גם כתבתי לך באסיפה בוחרים .
אני מצ"ב את התקנון המצוי שנן אותו למד אותו והוא יענה לך על כל השאלות
ונא למד כיצד להשיב בפורום מבחינת שרשור
פו זה לא הוועד שהיית שתעשה בלגאן שאתה כותב 10 פעמים אותו משפט במקומות שונים בפורום ומשקה על הקוראים לראות שכבר ענו לך וכו´
השבתי לך בצורה מסודרת כבר אבל בחרת לענות לא במקום .
כמו כן במקום לשאול את כל השאלות שלך בבת אחת במקום אחד אתה לא רק ששואל אותם כל פעם בנפרד אלא עושה מעשה עקום ולא עונה בצורה במוסדרת במקום המיועד בפורום שמאפשר שרשור ומעקב אחרי התשובות. כך שאם כך נהגת כחבר וועד טוב שאינך חבר וועד יותר.
אני נדהם תמיד מחדש כיצד אנשים לוקחים על עצמם תפקידים ולא קוראים ולו 4 עמודים מתומצתים מה הכללים לגביהם זה מלמד משהוא על הרצינות וחוסר התום לב של שואל מתחכם שלאחר שמתפטר מנסה לברר מה אומר החוק .מה עשית בזמן הכהונה שלך לפי מה נהגת !!!???.
כך שדי הזוי שהיית בוועד ולא קראת מה הכללים החלים לגביך עצמך אז כיצד פעלת לפי תחושות מצב רוח מה שבא לך עשית רק כעת שאתה לא בוועד אתה רוצה לדעת. מדוע לא למדת קודם .
כתבתי לך עיין בתקנון המצוי שם יש תשובות לכל השאלות שלך.
לגבי כספים צריך שיהיה חבר וועד גזבר.
אגב יו"ר לוועד אין תפקיד כזה בחוק.
בחירת חברי וועד גם כתבתי לך באסיפה בוחרים .
אני מצ"ב את התקנון המצוי שנן אותו למד אותו והוא יענה לך על כל השאלות
ונא למד כיצד להשיב בפורום מבחינת שרשור
פו זה לא הוועד שהיית שתעשה בלגאן שאתה כותב 10 פעמים אותו משפט במקומות שונים בפורום ומשקה על הקוראים לראות שכבר ענו לך וכו´
