טוב , נתחיל בזה שמאוד קשה להיות בסדר ואכפתי ובעיקר כואב!
אז ככה לפניי שבועיים נוצרה לנו בעיה במערכת הצנרת של דודי השמש- בשורה התחתונה שאין לנו מים חמים ואנחנו צריכים להדליק כל יום , גם בימים של שמש דוד וזה חבל!
הבאנו איש מקצוע שאיתר את הבעיה וכל דייר בבניין צריך לשלם כ 220 ש״ח.
2 הודעות פורסמו ואט אט הגיעו צ׳קים כמובן שיש תמיד את הדירות שצריך לרדוף אחריהם וזה מעיק, מרגיז ולא מכבד.
ראינו כי כספם לא מגיע אחרי פניות טלפוניות( חלקם אף התווכחו) . וראינו לנכון לאור קשיים נוספים שהתקיימו באותו שבוע בבניין שיש לנו גם חיים אישיים ותלינו מודעה מנומסת מאוד בנוסח הנ"ל: דיירים יקרים,
לאור העובדה כי יש תקלה ואנחנו לא נהנים ממים חמים
אנא, מי שטרם הסדיר את התשלום מתבקש לפנות לוועד בהקדם
רשמנו את מספרי הדירות ושם המשפחה.
פי שלנו דיירת אחת בבניין שמחפשת לריב תמידדדד וברצוני נו לדעת האם יש פה משהו אסור? עבירה לדבריה?
אז ככה לפניי שבועיים נוצרה לנו בעיה במערכת הצנרת של דודי השמש- בשורה התחתונה שאין לנו מים חמים ואנחנו צריכים להדליק כל יום , גם בימים של שמש דוד וזה חבל!
הבאנו איש מקצוע שאיתר את הבעיה וכל דייר בבניין צריך לשלם כ 220 ש״ח.
2 הודעות פורסמו ואט אט הגיעו צ׳קים כמובן שיש תמיד את הדירות שצריך לרדוף אחריהם וזה מעיק, מרגיז ולא מכבד.
ראינו כי כספם לא מגיע אחרי פניות טלפוניות( חלקם אף התווכחו) . וראינו לנכון לאור קשיים נוספים שהתקיימו באותו שבוע בבניין שיש לנו גם חיים אישיים ותלינו מודעה מנומסת מאוד בנוסח הנ"ל: דיירים יקרים,
לאור העובדה כי יש תקלה ואנחנו לא נהנים ממים חמים
אנא, מי שטרם הסדיר את התשלום מתבקש לפנות לוועד בהקדם
רשמנו את מספרי הדירות ושם המשפחה.
פי שלנו דיירת אחת בבניין שמחפשת לריב תמידדדד וברצוני נו לדעת האם יש פה משהו אסור? עבירה לדבריה?
25-02-2014 13:50:00
זמי זילברמן
הודעה לדיירים
זה נראה כמו עבודת תחזוקה ולא משהו שדורש אסיפה והחלטה של הדיירים. בכל זאת, איך הודעתם לדיירים על התקלה?
אם היתה הודעה מסודרת ובזמן וכולם הגיבו ויש רק אחת סרבנית הייתי שולח לך מכתב התראה של הועד עם הודעה שתפנו בתביעה עם כל ההוצאות הנלוות למפקח המקרקעין, אם לא תגיב מכתב זהה מתריע מעו"ד, אם לא תגיב להגיש תביעה.
לעתיד- שתהיה לכם יתרה רצינית בקופת הועד בדיוק בגלל המקרים הללו.
אם היתה הודעה מסודרת ובזמן וכולם הגיבו ויש רק אחת סרבנית הייתי שולח לך מכתב התראה של הועד עם הודעה שתפנו בתביעה עם כל ההוצאות הנלוות למפקח המקרקעין, אם לא תגיב מכתב זהה מתריע מעו"ד, אם לא תגיב להגיש תביעה.
לעתיד- שתהיה לכם יתרה רצינית בקופת הועד בדיוק בגלל המקרים הללו.
25-02-2014 17:13:00
נחמיה פלוטקין
אנסה להאיר לך בעדינות
אתה בכלל [אבל ממש בכלל] לא עונה על השאלה שנשאלה……
זה לא שמה שאתה כותב אינו נכון,
אלא שהוא אינו קשור בשום דרך שהיא למה שהשואלים ביקשו לדעת.
25-02-2014 17:16:00
תקוה גולדשטיין
מה זו יתרה רצינית?
הנושא של יתרה בקופת הוועד מטריד אותי זה שנים.
מה היתרה המומלצת לבנין בו 4 קומות ו 8 דירות? כמה מקובל לגבות מסי ועד לחודש בהנחה שאין מעלית אלא רק עובדת נקיון קבועה? תודה רבה על המענה
מה היתרה המומלצת לבנין בו 4 קומות ו 8 דירות? כמה מקובל לגבות מסי ועד לחודש בהנחה שאין מעלית אלא רק עובדת נקיון קבועה? תודה רבה על המענה
25-02-2014 18:07:00
נחמיה פלוטקין
אין "מקובל". יש צרכים והוצאות
כדי לדעת כמה יש לגבות, צריך לחשב את כל ההוצאות הצפויות לפי תנאי הבניין ולזה להוסיף [כך מקובל] עד 20% כדי שיצטבר כסף מזומן בקופה להוצאות בילתי צפויות וחיוניות [למשל הזמנת אינסטלטור לתיקון פיצוץ במים או סתימה שהציפה].
נושא היתרה לא אמור להטריד אותך.
יש להציג את מצב הקופה באסיפה השנתית ובעלי הדירות יחליטו מה לעשות עם הכסף בקופה.
