בהמשך לתלונות שפגשתי באתר על השירות הגרוע של אקווה טל ברצוני לספר עלנסיוני הגרוע. בדצמבר החלפתי מסננים למערכת. הגיעו 2 טכנאים, אחד נראה לי כמתלמד והוא זה שהחליף את הסננים. לאחר כשבוע התברר שיש נזילה. ביום חמישי התקשרתי ובקשתי שיטפלו בכך- ישלחו טכנאי לבדוק מה קורה. השארתי 2 הודעות וגם דברתי עם מחלקת השרות. ביום ראשון לאחר שלא התקשרו לתאם צלצלתי שוב. הם טענו שלא נפתחה קריאה.לאחר שלא הצלחנו לתאם מתי יגיע טכנאי הובטח לי שמנהלת השירות תחזור אלי… והיא עדיין לא חזרה . שירות ויחס גרועים מאוד יש להזהיר את כל הקונים הפוטנציאלים. רציתי לברר האם יש כתובת חלופית לשירות החלפת מסננים שמומלץ?
24-01-2006 13:10:00
ערן 1
תגובת החברה
אינני יודע את פרטי המקרה , מה נעשה איך ומתי.
אשמח לעונת ללקוחה הנ"ל על כל שאלה ובמקרה ולא קיבלה את השירות הרצוי לו אנו מתחיבים אשמח מאוד לתקן ולשפר.
כאמור אודה מאוד ללקוחה אם תיצור איתנו קשר על מנת לענות על כל בקשותיה לשביעות רצונו המלאה כנהוג בחברתנו מזה שנים רבות.
הלקוחה יכולה לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 09-7779000 ולבקש את סימה.
אשמח לעונת ללקוחה הנ"ל על כל שאלה ובמקרה ולא קיבלה את השירות הרצוי לו אנו מתחיבים אשמח מאוד לתקן ולשפר.
כאמור אודה מאוד ללקוחה אם תיצור איתנו קשר על מנת לענות על כל בקשותיה לשביעות רצונו המלאה כנהוג בחברתנו מזה שנים רבות.
הלקוחה יכולה לפנות לשירות הלקוחות בטלפון 09-7779000 ולבקש את סימה.
25-01-2006 08:54:00
אביבה זאב
תגובת החברה
פניתי לסימה, כמומלץ, היא הבטיחה לברר ולחזור אלי. היא עדיין לא חזרה. זה רק מראה על היחס,עדיין רציתי לדעת האם ניתן להחליף סננינם לא דרך אקווה טל, והאם יש משהו מומלץ? תודה
25-01-2006 11:55:00
ערן 1
העניין יפתר היום
לאביבה שלום רב.
רק עכשיו אני יודע מי את ועל מה התלונה.
לעצם העניין ישנם שני אפשרות להחלפת סננים.
הראשונה הינה להזמין טכנאי לביתך על מנת שהוא יחליף אצלך את הסננים.
השניה הינה לקנות סט סננים או בכל סניפי הום סנטר או בכל סניפי אייס. (וזא ההחלפה הינה נעשית בכוחות עצמיים).
כמובן שההצעה הראשונה הינה המועדפת יחד עם זאת לכל לקוח ישנם ליין שלם של פתרונות ומתוכם הלקוח רשאי לבחור את הפתרון המועדף עליו.
אגב גם בהום סנטר וגם באייס אנחנו הספקים הבלעדיים של סננים וכמו כן בארץ ככלל אנו החברה המובילה לנושא סננים למתקני מים ובכלל לנושא סנני טיהור מים.
אני מבטיח אישית לבדוק את תלונתך ולפתור לך אותו עוד היום.
אשמח לעמוד אישית ולוודא כי ניתן הפתרון האופטימלי ללקוחה ובמידה ותעורר בעיה הלקוחה מוזמנת לפנות אלי אישית דרך סימה .
רק עכשיו אני יודע מי את ועל מה התלונה.
לעצם העניין ישנם שני אפשרות להחלפת סננים.
הראשונה הינה להזמין טכנאי לביתך על מנת שהוא יחליף אצלך את הסננים.
השניה הינה לקנות סט סננים או בכל סניפי הום סנטר או בכל סניפי אייס. (וזא ההחלפה הינה נעשית בכוחות עצמיים).
כמובן שההצעה הראשונה הינה המועדפת יחד עם זאת לכל לקוח ישנם ליין שלם של פתרונות ומתוכם הלקוח רשאי לבחור את הפתרון המועדף עליו.
אגב גם בהום סנטר וגם באייס אנחנו הספקים הבלעדיים של סננים וכמו כן בארץ ככלל אנו החברה המובילה לנושא סננים למתקני מים ובכלל לנושא סנני טיהור מים.
אני מבטיח אישית לבדוק את תלונתך ולפתור לך אותו עוד היום.
אשמח לעמוד אישית ולוודא כי ניתן הפתרון האופטימלי ללקוחה ובמידה ותעורר בעיה הלקוחה מוזמנת לפנות אלי אישית דרך סימה .
26-01-2006 13:57:00
אביבה זאב
העניין לא נפתר אפילו היום!!!
ובכן אתמול ("היום" שהחברה אמרה) אפילו לא יצרו עמי קשר. נקבע שהטכנאי יבוא היום אחרי 15:30 אבל ב11:00 הוא התקשר שהוא יכול לבוא כעת אין שום אפשרות שיגיע אחרי 15:30!!! כך שגם כעת העניין לא נפתר אני חייבת לציין שלפי תגובתם אין להם מתחרים ולכן אינם פוחדים מתחרות.
אני מקווה שמחר העניין יפתר תודה רבה על נסיונכם לעזור
אני מקווה שמחר העניין יפתר תודה רבה על נסיונכם לעזור