שלום,
ברצוני לשאול מה התהליך הנחוץ כדי להשכיר חדרי ועד בבניין למשרדים.
יש לנו כמה וכמה כאלה ונשמח שיעזרו לממן את הוצאות הבניין המפלצתיות :~)
אני יודעת שצריך חהכין להם מונה חשמל נפרד, להכין חוזה וכל זה, אבל האם צריך אישור ממישהו, מה החוקיות, מה התהליך וכדומה.
תודה וחג שמח!
ליאת
ברצוני לשאול מה התהליך הנחוץ כדי להשכיר חדרי ועד בבניין למשרדים.
יש לנו כמה וכמה כאלה ונשמח שיעזרו לממן את הוצאות הבניין המפלצתיות :~)
אני יודעת שצריך חהכין להם מונה חשמל נפרד, להכין חוזה וכל זה, אבל האם צריך אישור ממישהו, מה החוקיות, מה התהליך וכדומה.
תודה וחג שמח!
ליאת
12-04-2009 19:47:00
ליאת אליה
anyone ? :~)
16-04-2009 12:11:00
ליאת אליה
מישהו יכול לעזור לי ? 🙂
16-04-2009 12:11:00
ליאת אליה
מישהו יכול לעזור לי ? 🙂
16-04-2009 12:11:00
ליאת אליה
מישהו יכול לעזור לי ? 🙂
16-04-2009 12:11:00
ליאת אליה
מישהו יכול לעזור לי ? 🙂
16-04-2009 12:11:00
ליאת אליה
מישהו יכול לעזור לי ? 🙂
16-04-2009 12:12:00
ליאת אליה
התפלק לי … לא התכוונתי לשלוח כל כך הרבה הודעות..
17-04-2009 12:53:00
עפר שחל
ת
המינימום הוא רוב באסיפת דיירים שעל סדר יומה מראש היה הנושא הזה.
19-04-2009 20:36:00
ליאת אליה
תודה, אבל
באסיפה החליטו על זה, אין בעיה עם אישור הדיירים.
זה כל מה שנחוץ, פשוט אפשר לעשות חוזה עם שוכר כלשהו וזהו ? לא צריך אישורים אחרים מגורמים פורמליים?
תודה מראש
זה כל מה שנחוץ, פשוט אפשר לעשות חוזה עם שוכר כלשהו וזהו ? לא צריך אישורים אחרים מגורמים פורמליים?
תודה מראש
20-04-2009 17:02:00
עפר שחל
ת
לא צריך אישור מגורם פורמלי כלשהו. רק דאג שהחוזה יהיה מקצועי עם בטוחות וכל הנדרש. צריך להקפיד כאן יותר מהשכרת רכוש פרטי.
20-04-2009 19:45:00
ליאת אליה
המון תודה!