אני גרה בבלוק עם 4 דיירים,הדיירים מוכנים לשלם רק 1000 שקל כול אחד ולא יותר מזה. ולא מבינים שהוצאות עובר איטום נאים בין 1000 2000לאדם הבאתי קבלן שלקח 4000 אבל הוא לא היה מקצועי ועזב אני מצאתי קבלן מקצועי וישר שיודע לעשות את העבודה והמחיר גם בהתאם הם לא מוכנים לשלם, בגלל זה אני לא מוכנה יותר לשלם להם בחזרה הוצאות נקיון שהם משלמים כי הם לא מוכנים לשלם עבורי הגג שהוא גם רכוש משותף והבולרים שלהם על הגג שלי, ואין ועד בית בכלל מה לעשות וכיצד נתן לפתור את הבעיה.
31-10-2012 00:02:00
דורון טרייביש
ע"פ חוק בתים משותפים
הגג הוא חלק בלתי נפרד מההחלק המשותף שהוא חלק מדירתם לכל דבר ועינין אי לכך אתה יכולה לפנות לתרבות הדיור וגם ללמונה על הבתים המשותפים במשרד המשפטים והוא בסמכותו לחייב אותם לשלם לאחר קבלת שלוש הצעות מחיר מבעלי מקצוע מומחים בתחומם בעלי תעודה תאימה
